خبرگزاری کار ایران

رئیس جهادکشاورزی آذربایجان شرقی مدیر نمونه شد

کد خبر : ۴۸۸۸۹

تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی به شدت نیازمند همکاری مردم و به ویژه بهره برداران این بخش است. /خرید جنس ایرانی بجای خارجی یکی از این همکاری‌ها و از کلیدی‌ترین مسائل اقتصاد مقاومتی است.

ایلنا-تبریز: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به عنوان مدیرنمونه جهادگردرعرصه اقتصادمقاومتی انتخاب ومعرفی شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در حاشیه کنگره جهاد ملی، اثر زدایی از تهاجم اقتصادی در سایه تولید ملی با اهدای تندیسی به مسعود محمدیان از سوی حجت الاسلام والسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از وی بعنوان مدیر نمونه جهادگر در عرصه اقتصاد مقاومتی تجلیل شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در آموزه‌های اسلامی، برای مدیریت صحیح مصرف، احکام متعددی بیان شده است اظهار داشت: بخش‌های مهمی از آموزه‌های اقتصادی اسلام به حوزه مصرف و چگونگی مدیریت آن باز می‌گردد؛ چراکه مدیریت مصرف موجب ثبات اقتصادی و افزایش کمی و کیفی بهره وری است.

مسعود محمدیان با بیان اینکه اقتصاد، مایه قوام جامعه است به این معنا که استوانه اصلی تحقق جامعه و ثبات و حفظ آن، اقتصاد است ادامه داد: از این رو در آموزه‌های اسلامی، تصحیح روابط اقتصادی جامعه، همپای مسائل اعتقادی و عبادی مطرح شده و امور اقتصادی و معیشتی مردم، دارای جایگاهی مهم درحد مسائل اعتقادی و عبادی بشمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی به شدت نیازمند به همکاری مردم و به ویژه بهره برداران بخش است، افزود: خرید جنس ایرانی بجای خارجی یکی از این همکاری‌ها بوده و همین مسأله یکی از کلیدی‌ترین مسائل اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه کلیات اصل ۴۴ چند سال پیش از سوی مقام معظم رهبری مطرح و ابلاغ شد بایستی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد افزود: اگر این اصل به خوبی در کنار طرح هدفمندی یارانه‌ها اجرا شود شاهد تحول در تولید ملی خواهیم بود؛ لذا تاکید می‌کنم اصل ۴۴ و هدفمندی یارانه‌ها دوقولو‌هایی هستند که در بسیاری از قوانین مکمل یکدیگر می‌باشند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز