خبرگزاری کار ایران

گشایش نخستین کنفرانس مقاوم سازی و بهسازی بافت‌های شهری

کد خبر : ۴۹۳۲۱

در این همایش اساتید و متخصصان داخلی و خارجی ضمن بررسی و تبیین راه‌های مقابله با آسیب‌ها و اثرات سوء ناشی از زلزله و بحران‌های طبیعی و نیز بررسی بستر‌ها و راه کارهای موثر در تسریع روند بهسازی و مقاوم سازی بافت‌های فرسوده و آسیب پذیر شهر نسبت به اتخاذ تدابیر و نیز تصمیمات راه گشار در این حوزه اقدام خواهند کرد.

ایلنا-تبریز: اولین سمینار تخصصی و بین المللی مقاوم سازی و بهسازی بافت‌های شهری در مجاورت گسل‌های فعال صبح امروز با حضور مقامات ارشد شهری و استانی، اساتید، متخصصان، دانشجویان و کار‌شناسان برجسته زلزله‌شناسی و نیز متخصصان نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری در فرهنگسرای بزرگ الغدیر آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، در این همایش تخصصی و بین المللی که به مدت دو روز ادامه خواهد داشت اساتید و متخصصان داخلی و خارجی ضمن بررسی و تبیین راه‌های مقابله با آسیب‌ها و اثرات سوء ناشی از زلزله و بحران‌های طبیعی و نیز بررسی بستر‌ها و راه کارهای موثر در تسریع روند بهسازی و مقاوم سازی بافت‌های فرسوده و آسیب پذیر شهر نسبت به اتخاذ تدابیر و نیز تصمیمات راه گشار در این حوزه اقدام خواهند کرد.

همچنین طی دو روز برپایی اولین سمینار بهسازی و مقاوم سازی بافت‌های شهری در مجاورت گسل‌های فعال مقالات و سخنرانی‌های تخصصی و کاربردی از سوی شرکت کنندگان، اساتید، متخصصان و دانشجویان این حوزه ارایه خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز