خبرگزاری کار ایران

نماینده مرند و جلفا:

اقتصاد مقاومتی با اصلاح الگوی مصرف میسر می‌شود

کد خبر : ۴۹۶۶۶

آن‌ها منتظرند تا در نتیجه این تورم همراه با رکود، مردم به انقلاب پشت بکنند در حالی که هرگز به هدف خود نخواهند رسید. / دشمنان با تحریم تکنولوژی، نفت و بانک مرکزی می‌خواهند ما از لحاظ علمی عقب بمانیم، پول نداشته باشیم، نتوانیم محصول خارجی بخریم و در نتیجه تورم داشته باشیم.

ایلنا- مرند: نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی بر اصلاح الگوی مصرف و جداشدن از وابستگی نفت در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد حسن‌نژاد در همایش بررسی اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی در شهرستان مرند با اشاره به تحریم‌های دشمنان در سه دهه گذشته گفت: اقتصاد تک محصولی، اصلاح الگوی مصرف و جداشدن از وابستگی نفت و همچنین نقش کشاورزان و بهره برداران در لوله گذاری و صرفه جویی در آب کشاورزی، تولید و صادرات میوه وتشکیل شرکت‌های یکپارچه سازی اراضی کشاورزی و فرآوری و بسته بندی بایستی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دنبال شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید دست از نفت و اقتصاد تک محصولی بکشیم اظهار داشت: دشمنان با تحریم تکنولوژی، نفت و بانک مرکزی می‌خواهند ما از لحاظ علمی عقب بمانیم، پول نداشته باشیم، نتوانیم محصول خارجی بخریم و در نتیجه تورم داشته باشیم.
وی با بیان اینکه آن‌ها منتظرند تا در نتیجه این تورم همراه با رکود، مردم به انقلاب پشت بکنند در حالی که هرگز به هدف خود نخواهند رسید یادآوری کرد: دردنیا بودجه‌های مالی را از مالیات تامین می‌کنند و ما هم در راستای کاهش وابستگی‌های نفتی باید به این امر توجه کنیم.
حسن‌نژاد با بیان اینکه اگر ما به جای نفت فرآورده‌های نفتی را تولید و صادر می‌کردیم الان وضعمان به مراتب بهتر بود ادامه داد: لزوم افزایش تولید محصولات کشاورزی، توریسم درمانی و سایر روش‌ها برای درآمدزایی برای کشور بایستی در راستای اقتصاد مقاومتی دنبال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز