خبرگزاری کار ایران

فرماندار مرند:

اقتصاد مقاومتی باید در کلیه امور کشور جاری باشد

کد خبر : ۴۹۶۷۱

مردم می‌توانند به عنوان یک مصرف‌کننده بزرگ، تولید را اصلاح و رفتار تولیدکننده را تغییر دهند.

ایلنا- مرند: فرماندار مرند گفت: بحث اقتصاد مقاومتی باید در کلیه امور کشور ساری و جاری باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا بهنام رضوانی که در همایش بررسی اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی در شهرستان مرند سخن می‌گفت با اشاره به افزایش تولید محصولات کشاورزی و نقش آن درخودکفایی و همچنین بالا بردن راندمان در شهرستان به منظور بالا بردن درآمد کشاورزان اظهار داشت: مردم می‌توانند به عنوان یک مصرف‌کننده بزرگ، تولید را اصلاح و رفتار تولیدکننده را تغییر دهند.
وی با بیان اینکه با حاکم بودن اقتصاد مقاومتی که در کشور ما مطرح است، جلوی هزینه‌های اضافه را می‌توان گرفت افزود:: مسئولان اگر در خدمت‌رسانی به مردم و تأمین مشکلات آنان با جدیت تلاش کرده و وظیفه قانونی خودشان را انجام دهند، بی‌شک موفقیت‌های بزرگی حاصل خواهد شد.
رضوانی با بیان اینکه مصرف بهینه و بها دادن به تولید داخلی خصوصاً در بخش کشاورزی و تولیدات غذایی موجب می‌شود حداقل قیمت اقلام غذایی با افزایش افسار گسیخته کنونی مواجه نشود ادامه داد: شعار حمایت از تولید ملی فقط برای امسال نیست و چه بسا رسیدن به اهداف این رهنمود ارزنده مقام معظم رهبری چند سال طول بکشد لذا باید با کارهای کار‌شناسی دقیق باید نکات آسیب پذیر اقتصاد کشور شناسایی و در جهت رفع آن برآییم.
فرماندار شهرستان مرند یکی دیگر از دغدغه‌های رهبری در حال حاضر را وحدت ملی عنوان کرد و گفت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب هرکس قدمی در راستای تضعیف وحدت ملی بردارد ویا حرفی بزند خاین به نظام و انقلاب و مردم است.
وی با بیان اینکه وحدت مقدمه نیل به اقتصاد مقاومتی است افزود: باید تمامی نیروهای انسانی و مادی و معنوی و ظرفیت‌های بالقوه کشور در راستای رسیدن به اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات معیشتی مردم بسیج شوند تا مردم را که‌‌‌ همان صاحبان اصلی انقلاب هستند از گزند انواع فشار‌ها و تحریم‌ها و محاصره‌های اقتصادی دشمن مصون داریم.
گفتنی است در پایان این مراسم ازتعدادی تولید کنندگان از جمله احیاء کننده و پرورش دهنده مرغ سیاه مرندی و پرورش دهنده بلدرچین و تولیدکننده کود ورمی کمپوست (کود آلی) و مدیر عامل توسعه و ترویج بیمه محصولات محصولات کشاورزی در مرند تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز