خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسکو:

وضعیت نابسامان رودخانه مرکزی اسکو در خور این منطقه نیست

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۴۲

دفع غیر اصولی فاضلاب و آب‌های سطحی و همچنین تخلیه نخاله و زباله در مسیر رودخانه‌ای که دقیقا از مرکز شهر اسکو عبور می‌کند علاوه بر ایجاد چهره بسیار زشت برای شهر، موجب بروز بیماری‌های میکروبی می‌شود که در خور مسافران و مردم منطقه نیست.

ایلنا- تبریز: فرماندار اسکو در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، از دفع غیر اصولی فاضلاب در مسیر رودخانه این شهر انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا آثری در این نشست با اشاره به توریستی بودن شهر اسکو به وضعیت نامناسب و غیربهداشتی رودخانه اسکو اشاره کرد و گفت: دفع غیر اصولی فاضلاب و آب‌های سطحی و همچنین تخلیه نخاله و زباله در مسیر رودخانه‌ای که دقیقا از مرکز شهر اسکو عبور می‌کند علاوه بر ایجاد چهره بسیار زشت برای شهر، موجب بروز بیماری‌های میکروبی می‌شود که در خور مسافران و مردم منطقه نیست.
فرماندار اسکو همچنین به فعال نمودن اکیپ بازرسان نظارت بر بهداشت نانوایان اشاره کرد و گفت: با توجه به نبود تعزیرات آرد و نان در شهرستان اسکو و عدم نظارت بر عملکرد نانوایان، اکیپ بازرسان نانوایی در این شهرستان فعال شده و کلیه نکات بهداشتی و نحوه پخت نان در نانوایی‌ها را نظارت می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروزی، از انجام تدابیر ویژه در جهت استقبال از مسافران خبر داد و گفت: تمامی شهرداران اسکو، سهند و ایلخچی ملزم شده‌اند تا با رفت و روب شهر و ساماندهی ورودی و خروجی‌های شهر نسبت به ایجاد محیط تمیز و زیبا اقدام نموده و رضایت مسافران داخلی و خارجی را فراهم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز