خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون وزنه برداری:

کشتی از المپیک حذف نشود همه نگاه‌ها متوجه وزنه‌برداری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۹۲

امیدوارم این اتفاق نیافتد چرا که این وظیفه فدراسیون را سنگین‌تر می‌کند از این رو برنامه ریزی‌های خوبی انجام شده تا در المپیک‌های بعدی موفق و بهتر عمل کنیم.

ایلنا- تبریز: رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: وزنه برداران کشورمان در المپیک ۲۰۱۶ مسکو مدال‌های بهتری خواهند گرفت.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین رضا‌زاده در مجمع انتخابات هیئت وزنه برداری آذربایجانشرقی افزود: پس از المپیک ۲۰۱۲ وزنه برداران تیم ملی سه بار استراحت داشتند اما اردوهای تیم از دی امسال و با حضور ۳۲وزنه بردار در دو رده نوجوانان و جوانان از سر گرفته شده و هم اینک در تهران جریان دارد.
وی ادامه داد: این وزنه برداران خود را برای حضور در مسابقات نوجوانان ازبکستان در فروردین سال آینده و مسابقات جوانان پرو در اردیبهشت سال آینده آماده می‌کنند.
رییس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به احتمال حذف کشتی از المپیک ۲۰۲۰قطر افزود: امیدوارم این اتفاق نیافتد که در این صورت تمام نگاه‌ها متوجه وزنه برداری خواهد شد و این وظیفه فدراسیون را سنگین‌تر می‌کند از این رو برنامه ریزی‌های خوبی انجام شده تا در المپیک‌های بعدی موفق و بهتر عمل کنیم.
رضازاده افزود: افتخار می‌کنم که با مربی ایرانی توانستم چهار مدال در المپیک کسب کرده و عنوان دوم را برای کشور به دست آورم.
وی با اشاره به برنامه‌های فدراسیون برای استعدادیابی بیشتر در این رشته افزود: سال آینده مسابقات وزنه برداری در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود تا استعدادهای نهفته این رشته شناسایی و برای تیم ملی افتخار آفرینی کنند.
مجمع عمومی و انتخاباتی هیئت وزنه برداری آذربایجان شرقی با حضور رییس فدراسیون وزنه برداری در تبریز برگزار و داود نعمتی، تنها نامزد تصدی سمت ریاست هیات با کسب ۱۶رای از ۱۶رای ماخوذه انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز