خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی نیاز به یاری دارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۹۷

وزنه برداری خاصه استانهای آذربایجان بوده و با مدیریت علاقمند، برنامه ریزی آمیخته با علم و دانش و افزایش توان علمی به روز مربیان و آشنایی مربیان با پدیده‌های علمی روز دنیا می‌تواندد پتانسیل جوانان این منطقه را شکوفا کرده و آذربایجانشرقی در وزنه برداری حرفهای بسیاری برای گفتن دارد.

ایلنا- تبریز: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: وزنه برداری آذربایجانشرقی نیاز به یاری فکری، فنی و علمی دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکبر محمودی در مجمع انتخاب رییس هیئت وزنه برداریآ که با حضور حسین رضا‌زاده رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان برگزار شد افزود: آذربایجانشرقی در سالهای نه چندان دور پیشتاز این رشته در کشور بوده و در تیم ملی ۵ یا ۶ نماینده داشته ولی در سالهای اخیر با رکودی مواجه شده که برای بازگشتن به آن دوران طلایی نیاز به تلاش و همت و سازندگی و استعدادیابی و سرمایه گذاری است.
محمودی خاطرنشان کرد: وزنه برداری خاصه استانهای آذربایجان بوده و با مدیریت علاقمند، برنامه ریزی آمیخته با علم و دانش و افزایش توان علمی به روز مربیان و آشنایی مربیان با پدیده‌های علمی روز دنیا می‌تواندد پتانسیل جوانان این منطقه را شکوفا کرده و آذربایجانشرقی در وزنه برداری حرفهای بسیاری برای گفتن دارد.
وی وزنه برداری را طلایه دار ایران در المپیک‌ها دانست و گفت: کسب عنوان قوی‌ترین مرد جهان در ۳ دوره اخیر المپیک‌های توسط پهلوان رضا‌زاده و بهرداد سلیمی افتخار بزرگی برای ورزش کشور بوده و با مدیریت و برنامه ریزی فدراسیون وزنه برداری توانست با حضور حسین رضا‌زاده در دورانی که تیم ملی پس از سپری کردن دوران محرومیت ۶ سهیمه المپیک را در ۲۰۱۲ لندن کسب کند.
وی سرمایه گذاری در بخش جوانان، کشف استعداد‌ها، آموزش مستمر، برگزاری اردوی‌های مستمر، استفاده از توان مربیان داخلی و نظارت دقیق را از عوامل موفقیت وزنه برداری ایران دانست.
مجمع عمومی و انتخاباتی هیئت وزنه برداری آذربایجان شرقی با حضور رییس فدراسیون وزنه برداری در تبریز برگزار و داود نعمتی، تنها نامزد تصدی سمت ریاست هیات با کسب ۱۶رای از ۱۶رای ماخوذه انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز