خبرگزاری کار ایران

اسامی نفرات راه یافته به مسابقه جشنواره موسیقی مقامی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۰۹

اسامی راه یافتگان به بخش مسابقه جشنواره موسیقی مقامی در سایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به آدرسwww.culture.tabriz.ir درج شده است.

ایلنا- تبریز: رییس ستاد برگزاری نخستین جشنواره موسیقی مقامی فجر از اعلام نفرات برگزیده مرحله بازبینی توسط هیات انتخاب به بخش مسابقه این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سیدرضا علوی گفت: افرادی که در بخش آواز و تکنوازی به مرحله داوری راه یافته اند حایز بیشترین امتیاز در مرحله بازبینی بوده اند و طی روزهای مسابقه به اجرای زنده برنامه خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: هیات انتخاب نخستین جشنواره موسیقی مقامی فجر آثار ارسال شده از سوی شرکت کنندگان در این جشنواره را طی سه روز مشخص و به ستاد برگزاری جشنواره اعلام نموده است.

رییس ستاد برگزاری نخستین جشنواره موسیقی مقامی فجر با بیان اینکه آثار قابل توجهی در بخش های مختلف جشنواره مورد بازبینی قرار گرفته است اظهار داشت: دبیرخانه جشنواره به منظور معرفی استعدادهای جوان و خوش آتیه موسیقی در بخش های مختلف به خصوص در رشته های آواز، تار و کمانچه افرادی بیش از تعداد تعیین شده در فراخوان را به بخش مسابقه معرفی کرده است.

علوی تاکید کرد: بخش مسابقه جشنواره نیز از هفتم تا نهم اسفندماه در فرهنگسرای الغدیر برگزار خواهد شد و هیات داوران به داوری اجراها در دو بخش تکنوازی و آواز خواهد پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: برنامه اجرای افراد راهیافته به بخش مسابقه متعاقبا از طریق وب سایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز اعلام خواهد شد.
گفتنی است اسامی راه یافتگان به بخش مسابقه جشنواره موسیقی مقامی در سایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به آدرسwww.culture.tabriz.ir درج شده است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز