خبرگزاری کار ایران

رئیس کتابخانه‌های عمومی تبریز:

ایجاد کتابخانه در 8 منطقه شهرداری تبریز ضروری است

کد خبر : ۵۰۱۶۹

بر همین اساس باید 48 باب کتابخانه عمومی استاندارد در تبریز باید احداث شود.

ایلنا- تبریز: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تبریز گفت: در کلان‌شهر تبریز به جز منطقه 9 و 8، در تمام مناطق نیاز به احداث کتابخانه عمومی استاندارد 2200 متر مربعی با تیپ استاندارد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بیش از پیش احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا سعید آقایی که در پنجمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تبریز در سال جاری، سخن می گفت با تشریح نیازهای توسعه‌ای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان تصریح کرد:بر همین اساس در منطقه 1 شهرداری تبریز 5 باب کتابخانه، منطقه 2 شهرداری 5 کتابخانه، منطقه 3 تعداد 10 کتابخانه، منطقه 4 شهرداری 12 کتابخانه، منطقه 5 و 6 به ترتیب دو و سه کتابخانه، منطقه 7تعداد 4 باب کتابخانه و منطقه 10 شهرداری تبریز 7 باب کتابخانه عمومی استاندارد باید احداث شود.

وی افزود: با احداث این کتابخانه‌ها تا افق 1404، به استاندارد ملّی یعنی یک باب کتابخانه عمومی استاندارد برای هر 25 هزار نفر دست خواهیم یافت.

آقایی یادآور شد همچنین در راستای اجرای آیین نامه بهینه سازی اسامی کتابخانه‌های عمومی بر اساس آیین نامه مصوب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اسامی کتابخانه‌های عمومی چشم انداز تبریز، باسمنج و سردرود به ترتیب به آیت ا... بنی‌فضل (ره)، نور و شهید حمید باکری تغییر پیدا کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز