خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد میانه با آموزش و پرورش منطقه به امضا رسید

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۶۵

با امضای این تفاهم نامه، طرفین همکاری لازم برای ارائه خدمات علمی، آموزشی، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی در راستای توسعه و ارتقاء سطح علمی شهرستان را خواهند داشت.

ایلنا- میانه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه از انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی – پژوهشی ما بین این واحد و اداره آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا حسین پور سنبلی گفت: این تفاهم نامه به منظور ایجاد ارتباط هر چه بیشتر و مؤثرتر دانشگاه آزاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش میانه در راستای رشد، گسترش و پیشرفت های علمی – پژوهشی منعقد گردیده است.

وی اضافه کرد: با امضای این تفاهم نامه، طرفین همکاری لازم برای ارائه خدمات علمی، آموزشی، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی در راستای توسعه و ارتقاء سطح علمی شهرستان را خواهند داشت.

سنبلی خاطرنشان کرد: مدت این تفاهم نامه از زمان اجرا 4 سال تعیین شده و با 6 ماده در خصوص موضوعات مختلف ازجمله اطلاع رسانی به موقع در کلیه برنامه ها و همایشهای علمی – پژوهشی، سمینارها جهت هماهنگی و اشتراک نظر و عمل، برگزاری مشترک نشست ها و همایشهای علمی جهت ارتقاء علمی و تبادل اطلاعات و استفاده بهینه از تجربیات و توان علمی طرفین به امضا رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز