خبرگزاری کار ایران

خانواده‌ها در پیشگیری از اعتیاد نقش اساسی دارند

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۶۸

تفاوت سلیقه و علاقه موجود بین نسل فرزندان و والدین طبیعی است اما والدین نباید اجازه دهند این اختلاف سلیقه ها باعث ایجاد فاصله فرزندان و والدین شود و در مواقع بحرانی و اختلافات جزئی به هیچ وجه فرزندان خود را تنها نگذارند.

ایلنا- تبریز: معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی نقش والدین در كاهش آسیب های اعتیاد به مواد مخدر را اساسی دانست.

به گزارش ایلنا صمد فرامرزی گفت: والدین با برخوردها و مراقبت های صحیح از فرزندان می توانند زمینه های گرایش به مواد مخدر را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه كمبود های عاطفی و عدم ابراز علاقه و توجه والدین به فرزندان عمده ترین عامل گرایش جوانان به مواد مخدر است تاكید كرد: والدین هوشیار باشند و با فرزندان خود به خصوص در دوران نوجوانی روابط عاطفی برقرار نمایند و به هیچ وجه اجازه ندهند برای فرزندان خلاء های عاطفی بوجود آید.

فرامرزی گفت: فعالان عرصه مواد مخدر در كمین نوجوانان و جوانان رانده شده از سوی خانواده هستند تا بتوانند در مرحله اول آنان را معتاد نموده،سپس در مسیر دسترسی به اهداف خود بهره برداری كنند.

وی تفاوت سلیقه و علاقه موجود بین نسل فرزندان و والدین را طبیعی دانست و گفت: والدین اجازه ندهند این اختلاف سلیقه ها در محیط خانواده باعث ایجاد فاصله فرزندان و والدین شود و در مواقع بحرانی و اختلافات جزئی به هیچ و جه فرزندان خود را تنها نگذارند و هواره حامی و یار و یاور آنان باشند.

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی از والدین خواست همواره جوانان خود را زیر چتر حمایتی خود قرار داده، نیاز های عاطفی آنان را مدنظر قرار دهند و امور خانوادگی را با مشورت خواهی از آنان انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز