خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی:

مردم و مسئولین دو قطب مهم برای تولید امنیت هستند

کد خبر : ۵۰۲۷۱

مردم و مسئولان ارگان‌های ذیربط بایستی در ایجاد امنیت با نیروی انتظامی همکاری لازم را انجام دهند.

ایلنا- تبریز: جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی امنیت را محصول یک تولید اجتماعی دانست.
به گزارش ایلنا اسماعیل اسماعیل‌زاده با بیان اینکه مردم و مسئولین دو قطب مهم برای تولید امنیت هستند. تأکید کرد: مردم و مسئولان ارگان‌های ذیربط بایستی در ایجاد امنیت با نیروی انتظامی همکاری لازم را انجام دهند.
وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی دشمنان در جهت خدشه دار نمودن امنیت در جامعه افزود: دشمن سعی می‌کند با انفجار بمب فرهنگی اعتقادات مردم ما را ضعیف کند و بستر‌های ضد فرهنگی ایجاد و نهایتا جامعه را ناامن جلوه دهد.
اسماعیل‌زاده یکی از برنامه‌های عمده دشمنان برای افزایش جرایم در جامعه را گسترش مصرف مواد مخدر دانست و گفت: متاسفانه الگوی مصرف کنندگان مواد مخدر از سنتی به صنعتی تغییر یافته و دشمن در حال حاضر مواد مخدر جدید با جذابیت بالا را وارد بازار نموده که متاسفانه نسبت به گذشته دسترسی به تهیه آن هم راحت‌تر شده تا بتواند جوانان را فریب دهد.
وی با اشاره به اهمیت موضوع امنیت اجتماعی تصریح کرد: امنیت اجتماعی یک مقوله چند بعدی است و در این مبحث آموزش تهدیدات و چالش‌ها از اهمیت عمده‌ای برخوردار است و بخش عمده آن در مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و علمی باید صورت گیرد.
جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از مردم خواست تا ضمن همکاری با مراکز نظارت همگانی پلیس نسبت به عملکرد و رفتار خدمت گذاران خود دقیق و حساس باشند و هر گونه عملکرد مبنی بر تشکر انتقاد و پیشنهاد را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز