خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مرند خبر داد:

كشف کالاهای احتکار شده در مرند

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۷۴

این گونه بازدیدها بصورت محسوس و نامحسوس ادامه خواهد داشت و با متصدیان واحدهای صنفی متخلف بشدت برخورد خواهد شد.

ایلنا- مرند:فرمانده انتظامی شهرستان مرند در آذربایجان شرقی از اجرای طرح بازدید از صنوف متخلف و کشف مقادیر زیادی کالای احتكار شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا فرهنگ نوروزی گفت:در طی روز گذشته ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با همراهی نماینده اداره اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت از 67 واحد صنفی سطح شهرستان بصورت محسوس و نامحسوس بازدید نمودند.

وی افزود: در این طرح تعداد 16 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن مجوز و پروانه كسب و عدم رعایت قوانین ومقررات صنفی در پی ابلاغ چند فقره اخطاریه، تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا در حین کنترل صنوف از مغازه شخصی به هویت معلوم اهل و ساکن مرند مقادیر زیادی کالای احتکار شده در انبار مغازه اش کشف شد که اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.

وی گفت: با توجه به اینكه این گونه بازدیدها بصورت محسوس و نامحسوس ادامه خواهد داشت و با متصدیان واحدهای صنفی متخلف بشدت برخورد خواهد شد و با توجه به فرا رسیدن آخر سال با هماهنگی های بعمل آمده با مقامات قضائی و اداره صنعت و معدن و تجارت با هر گونه احتکار به شدت برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند یادآور شد: احتكار كالا از نظر قانون جرم بوده و مجازات سنگینی در بر دارد و پلیس در راستای ایجاد امنیت اقتصادی و تامین آرامش و رفاه مردم با چنین افرادی قاطعانه برخورد قانونی خواهد كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز