خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاداسلامی مرکز خسروشاه:

دانشجویان سرریز تبریز را جذب می کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۸۴

به خاطر استقرار موقعیت آموزشی در بر جاده تبریز - مراغه دانشجویان می توانند بعد از ظهر ها بعد از اتمام کار جهت ادامه تحصیل به دانشگاه بیایند.

ایلنا- تبریز: رئیس دانشگاه آزاداسلامی مرکز خسروشاه گفت: ما سعی داریم سر ریز جمعیت دانشجویان کلانشهر تبریز را که تمایلی برای اشتغال در شهرک های صنعتی واقع در حومه غرب و جنوب غرب تبریز را دارند جذب نماییم

به گزارش خبرنگار ایلنا مهرداد محمدیان خاطرنشان کرد: همچنین به خاطر استقرار موقعیت آموزشی در بر جاده تبریز - مراغه دانشجویان می توانند بعد از ظهر ها بعد از اتمام کار جهت ادامه تحصیل به دانشگاه بیایند.

وی با اشاره به روند تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی خسروشهر گفت: این دانشگاه در بهمن ماه سال 1386 مجوز آغاز به کار خود را با تلاش های دکتر منادی از طریق هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی کسب کرد که این دانشگاه از اسفندماه سال 1387 با 53 دانشجو فعالیت خود را در رشته کاردانی حسابداری شروع کرد که توانستیم در مهرماه 1389 فعالیتمان را در 19 رشته و با بیش از1250 دانشجو گسترش دهیم.

محمدیان افزود: هم اکنون نزدیک به 20 نفر هیئت علمی تمام وقت و بیش از 80نفر هیئت علمی حق التدریسی و 15 کارمند در این دانشگاه مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به حمایت های مردم از توسعه دانشگاه آزاد اسلامی خسروشهرگفت:در همان ابتدا خیّری با اهدای زمین هایی ما را در پیشبرد اهدافمان یاری کردند و هم اکنون در منطقه آواراق خسرو شاه زمینی به وسعت 20 هکتار داشته و همچنین با حمایت های مسئولین زمین اهدایی شورای اسلامی و شهرداری در حال اخذ سند و نهایی شدن است.

محمدیان به تلاش برای واگذاری ساختمان و زمین هنرستان شهید باکری خسروشاه در بر جاده تبریز آذرشهر با قیمت کارشناسی به این دانشگاه اشاره کرد و گفت: بخش بزرگی از این واگذاری در حال انجام شدن بوده و در این مدت نیز ما تجهیز کارگاه های اولیه برق و مکانیک را به اتمام رسانده و نیز آزمایشگاه هایی که برای برخی از رشته های دانشگاهی ما لازم بود مجهز به آخرین وسایل آموزشی نمودیم و نزدیک به 100 دستگاه کامپیوتر و 4 آتلیه طراحی برای رشته عمران آماده کرده ایم.

وی به برنامه های توسعه رشته های این واحد دانشگاهی اشاره کرد و گفت:پرونده 19 رشته در مقطع کاردانی و 8 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته را جهت افزایش رشته های این دانشگاه، به وزارت علوم ارسال شده و در چند رشته کارشناسی پیوسته در حال تکمیل پرونده هستیم که در بعضی از رشته ها پذیرش با کنکور و در بعضی از رشته ها بدون کنکور خواهد بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز