خبرگزاری کار ایران

مسئول جدید بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز معرفی شد

کد خبر : ۵۰۵۱۷

بر این اساس یونس برزگر، به عنوان مسئول جدید بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز جایگزین یعقوب رضانژاد شد.

ایلنا- تبریز: مراسم تودیع و معارفه مسئول سابق و جدید بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه و سپاه عاشورا برگزار شد.

رییس دانشگاه تبریز در این آیین انقلاب ایران را از الطاف خفیه الهی ذکر کرد و گفت: این حکومت ثمره خون پاک شهدا است و ما باید برای حفظ و حراست این نعمت الهی با تمام توان تلاش کنیم.

پرویز آژیده در ادامه با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد ضربه زدن به این انقلاب بودند، تصریح کرد: با وجود این همه دشمنی ها، ملت ایران با توکل به خداوند متعال و با بصیرت،آگاهی، وحدت و تبعیت از مقام عظمای ولایت در مقابل همه توطئه آنان ایستادگی کردند و امروزه قله ترقی و پیشرفت را در عرصه های مختلف طی می کنند که باید به داشتن چنین ملت با ایمان و ولایتمدار افتخار بکنیم.

وی بسیج را یک ارگان الهی بیان کرد و گفت: وظیفه اصلی بسیج پاسداری و حراست از نظام، ارزش های اسلامی و قرآن است.

رییس دانشگاه تبریز جذب حداکثری و دفع حداقلی را از دیگر رسالت بسیجیان بیان کرد و افزود: بسیج باید به فراگیری خود فکر کند و به شبهاتی که احیا نا وجود دارد، پاسخگو باشد.

مسئول بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا نیز در این آیین با اشاره به حضور بسیج، این یادگار پیر جماران در همه عرصه های دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه گفت: اگر دیروز بسیجیان دلاورانه در جبهه های جنگ حماسۀ بدر و خیبر را آفریده و به لقاء الله پیوستند، امروز نیز باید در جبهه های فرهنگی با یزیدیان زمان مبارزه کنند.

رضا رضوانی با اشاره به اینکه وحدت و تبعیت از ولایت، رمز موفقیت بسیجیان است گفت: باید با عشق و دلدادگی طوری در مسیر ولایت و انقلاب حرکت کنیم که فردا در پیشگاه شهداء شرمنده نباشیم.

یعقوب رضانژاد، مسئول سابق بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز هم با اشاره به راه اندازی این نهاد مقدس در دانشگاه تبریز، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد بسیج کارکنان گفت: به برکت حمایت مسئولین، این پایگاه امروزه 400 نفر عضو دارد که به عنوان سرباز ولایت در عرصه های فرهنگی حضور فعال دارند.

یونس برزگر، مسئول جدید بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز، نیز ضمن ارایه برنامه های خود، بصیرت افزایی و حضور فعال در جبهه فرهنگی جنگ نرم را مهم ترین رسالت امروز بسیجیان و از رئوس برنامه های کاری خود ذکر کرد.

یاد آور می شود در پایان این مراسم، از خدمات یعقوب رضا نژاد قدرانی و یونس برزگر، به عنوان بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز معرفی شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز