خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

مردم تبریز در مقاطع مختلف تاریخی غیرت دینی خود را نشان داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۷۱

قیام 29 بهمن مردم تبریز عاملی موثر در سقوط رژیم پهلوی و روز تاریخی سرافرازی مردم آذربایجان است.

ایلنا-تبریز: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردم این شهر همواره در مقاطع مختلف تاریخی غیرت دینی و فکر بلند خود را به نمایش گذاشته‌اند که قیام خونین 29 بهمن 56 نمونه‌ای از این حرکت‌های مهم و تاریخ‌ساز کشور و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله محسن مجتهدشبستری در آیین رونمایی از کتاب قیام 29 بهمن مردم تبریز افزود: قیام 29 بهمن مردم تبریز عاملی موثر در سقوط رژیم پهلوی و روز تاریخی سرافرازی مردم آذربایجان است.

وی با بیان اینکه دیدار سالانه مردم تبریز با رهبری به عنوان فرهنگ بسیار خوب نهادینه شده و پنج سال است که مردم با شور و شوق به دیدار معظم له می شتابند،گفت: بیانات رهبری نیز در دیدار امسال تبدیل به بیانات ماندگار و تاریخی شد که تاثیرات آن را در روابط داخلی و خارجی به وضوح می بینیم.

آیت الله مجتهدشبستری خاطرنشان کرد: رهنمودها و منویات رهبری در دعوت به وحدت در کشور بسیار موثر واقع شده است.

وی همچنین با اشاره به فواید نگارش کتاب و اجر اخروی آن گفت: پرونده اخروی انسان پس مرگ در چهار صورت همچنان مفتوح می ماند، اقدام به عمل خداپسندانه درختکاری، حفر چاه و جاری کردن قنات، اولاد صالح و کتابی که مردم بعد از او از آن استفاده می کنند.

کتاب شکوه 29 بهمن امروز توسط نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و مسوولان ارشد استان رونمایی شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز