خبرگزاری کار ایران

مدیركل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

معلمان اول ابتدایی در توسعه فضای سبز نقش اساسی دارند

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۶۰

توسعه فضای سبز با سرمایه گذاری روی دانش آموزان مخصوصا درمقطع ابتدایی میسر بوده و معلمان دوره ابتدایی با فعالیت بی نظیر و بدون چشم داشت بهترین مولد در جامعه، در این امرمهم مشغولند.

ایلنا- تبریز: مدیركل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: برای رسیدن به زندگی مطلوب باید رفتارهای اجتماعی را اصلاح كنیم وروی سرمایه های اجتماعی فرهنگ سازی نماییم.

به گزارش خبرنگار ایلنا فیروز رضایی که در دومین كارگاه آموزشی توسعه فضای سبز در تبریز سخن می گفت با اشاره به تولید سرمایه اجتماعی توسط آموزش و پرورش گفت: یكی از راههای گسترش و توسعه فضای سبز مشاركت مدیران و معلمان ابتدایی است.

وی با قدردانی از تلاشهای سال گذشته معلمین اول ابتدایی و مربیان بهداشت ومدیران در خصوص فرهنگ سازی در توسعه و حفاظت از فضاهای سبز،اظهار داشت: موفقیت در اجرای طرح همیاران پلیس و بهداشتیاران درسایه تلاش وآموزش آموزگاران بوده است.

مدیركل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی درادامه اهمیت فضای سبز در زندگی انسان ها را یاد آور شدو گفت زندگی با وجود فضای سبز معنی پیدا كرده ولذت بخش خواهد بود وهمه باید در حفاظت ازفضای سبز وگسترش و توسعه آن تلاش نمایند تا روز به روز شاهد محیط زندگی آبادتر و دلگشا تر بوده باشیم.

وی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به زندگی مطلوب این امر مهم است كه رفتارهای اجتماعی را اصلاح كنیم و روی سرمایه های اجتماعی فرهنگ سازی نماییم تا بتوانیم از آنچه داریم بهینه استفاده كنیم و لذت ببریم

رضایی با بیان اینكه مشاركت معلمان پایه اول ابتدایی در تمام عرصه های تعلیم و تربیت مفید و نتیجه بخش بوده است، تصریح کرد: این امر با سرمایه گذاری روی دانش آموزان مخصوصا درمقطع ابتدایی میسر بوده و معلمان دوره ابتدایی با فعالیت بی نظیر و بدون چشم داشت بهترین مولد در جامعه، دراین امرمهم مشغولند.

مدیر عامل سازمان پاركها و فضای سبز شهرداری تبریز نیز در این کارگاه آموزشی به پیشرفت و توسعه فضای سبز در شهرستان تبریز پرداخت و گفت: در حال حاضر با مشاركت شورای اسلامی كلان شهر تبریز توسعه فضای سبز شهری وضعیت مطلوب است و تلاش مضاعف بر این است كه به نرم عالی و قابل قبول برابر استانداردهای تعریف شده دست یابیم.

تقی پوربا اشاره به تفا هم نامه منعقده فی ما بین این سازمان و اداره كل آموزش پرورش ابراز امیدواری نمود با تحقق اهداف تعریف شده درآن تفاهم نامه با مشاركت مدیران و معلمین پایه اول ابتدایی و دانش آموزان در مدارس مروج سلامت، شاهدتوسعه وترویج فضای سبز باشیم.

در ادامه این کارگاه آموزشی وكیلی آذر معاون اجرایی سازمان پاركها وفضای سبز شهرداری تبریز در خصوص چگونگی و نحوه كاشت و پرورش گل و گیاه كه به صورت بسته های آماده به دانش آموزان اول ابتدایی با همكاری معلمین ابتدایی در مدارس توزیع شده بود توضیحاتی كامل ارائه نمود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز