خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اسکو:

شهدای ما به جایی رسیده بودند که جانشان را فدا کردند

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۵۷

امسال سیزدهمین کاروان راهیان نور دانشگاه آزاداسلامی تبریز 19 تا28اسفند به تعداد350نفر به مناطق جنگی اعزام می شوند/ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی تبریز یادواره شهدای عملیات بدر وخیبر ومراسم افتتاحیه راهیان نور در این دانشگاه برگزارشد.

ایلنا- تبریز: امام جمعه شهرستان اسکو گفت: سالکان راه خدا آرزویشان این است که بی نام ونشان شده وفنای فی الله شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام منیب راد که در در یادواره شهدای عملیات بدر وخیبر و مراسم افتتاحیه راهیان نوردر دانشگاه آزاداسلامی تبریز سخن می گفت افزود:سلاح جبهه جنگ آهن است وسلاح جبهه نفس،آه و اشک که باعث سیر الی الله وتعالی روح بشر می شود.

امام جمعه اسکو تصریح کرد: شهدای ما به جایی رسیده بودند که جانشان را فدا کردند زیرا در بازار عشق ومحبت،خدا خریدار کالای جان آنان بوده وبه آنها زندگی ابدی عطا کرده است.

وی تأکید کرد:در دنیا نباید به زندگی دنیوی،تعلقات وظواهر آن دل ببندیم چون متعلق به آن نیستیم،تنها تعلق ابدی و ماندگار عبودیت وبندگی خداونداست.

حجت الاسلام منیب راد دربخش دیگر سخنان خود خطاب به زائران مناطق جنگی گفت:با توجه به این که عازم وزائر محلی هستید که شهدا جانشان رادر آن فدا کرده اند از خداوندطهارت وتحول درونی طلب کنید.

دربخش اول این مراسم سعیداستوار آذرمسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی تبریزضمن تقدیر از دست اندرکاران و برگزارکنندگان این مراسم معنوی از حاضران خواست تا با الگو گیری از شهدا رهرو راه آنان باشند.

در ادامه حاج جواد غفاری رزمنده هشت سال دفاع مقدس به خاطره گویی از دوران رزم خود وجنگ پرداخت.

بر اساس این گزارش،امسال سیزدهمین کاروان راهیان نور دانشگاه آزاداسلامی تبریز 19 تا28اسفند به تعداد350نفر به مناطق جنگی اعزام می شوند،بازدید از موزه جنگ همدان،کرمانشاه وتنگه مرصاد،بازدید از مناطق جنگی شرهانی،فتح المبین،چزابه، دهلاویه، هویزه، اروندTسخنرانی،خاطره گویی،رزم شبانه، زیارت قم،جمکران ومرقد امام برخی از برنامه های امسال کاروان راهیان نور این دانشگاه است.

یادواره شهدای عملیات بدر وخیبر ومراسم افتتاحیه راهیان نور عصر دیروز13 اسفند ماه در سالن شهریار دانشگاه آزاداسلامی تبریز برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز