خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بستان آباد:

راز 17 فقره سرقت مغازه در بستان آباد کشف شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۲۰

سارق دستگیر شده خود نیز در این شهرستان دارای مغازه بوده كه اموال مسروقه را در مغازه خود به فروش می رسانده است كه خبر دستگیری نامبرده موج از شادی را در بین اصناف و كسبه در پی داشته که مردم رضایت مندی خود را از عملكرد نیروی انتظامی ابراز داشتند.

ایلنا- بستان آباد: فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد در آذربایجان شرقی از دستگیری سارق مغازه ها و کشف راز 17 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حسن باقری گفت: به دنبال سرقت از تعدادی مغازه در این شهرستان و با توجه به اینکه شیوه سرقت ها شبیه هم بود احتمال اینکه سرقت ها توسط فرد یا افرادی انجام شده باشد تقویت شد.

وی افزود: در این راستا 17فقره سرقت از مغازه ها به ثبت رسیده بود كه ماموران پلیس آگاهی با انجام چندین ماموریت اطلاعاتی و با استفاده از منابع خبری به شخصی به هویت (ر. ر) مظنون و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر می کنند.

باقری گفت: متهم در تحقیقات اولیه به 17 فقره سرقت اعتراف که در این رابطه 13 نفر از اصناف و كسبه از متهم یاد شده به طرح دعوی و شكایت پرداختند كه پس از تشکیل پرونده متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی افزود: سارق دستگیر شده خود نیز در این شهرستان دارای مغازه بوده كه اموال مسروقه را در مغازه خود به فروش می رسانده است كه خبر دستگیری نامبرده موج از شادی را در بین اصناف و كسبه در پی داشته که مردم رضایت مندی خود را از عملكرد نیروی انتظامی ابراز داشتند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز