خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مددجویان با اشتغال به کار می‌توانند عزتمند زندگی کنند

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۱۴

مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته احسان ونیکوکاری، با آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.

ایلنا- تبریز: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: خداوند متعال دو قوه عاقله و عاطفه را در نهاد هر انسانی قرار داده است تا هر کدام را در جای خود به کار ببرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا آیت الله محسن مجتهد شبستری در دیدار با مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته احسان ونیکوکاری، یادآور شد: هر فردی که محروم و بی‌بضاعتی را می‌بیند وجدان انسانی او ایجاب می‌کند که هر آنچه در توان دارد به او کمک کند.
وی ضمن تمجید از خدمات کمیته امداد در کمک به فقرا و نیازمندان جامعه با بیان اینکه یکی از وظایف این نهاد ایجاد اشتغال برای محرومان و نیازمندان است تصریح کرد: مددجویان با اشتغال به کار می‌توانند عزتمند زندگی کنند، مستقل باشند و حتی به کمک کمیته امداد وابسته نباشند.
وی خاطر نشان کرد: مددجویان و مستمری بگیران کمیته امداد با شرافت زندگی می‌کنند لذا تحقیق و پرس و جو نباید به حیثیت افراد لطمه وارد کند.
آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه آبروی افراد در جمهوری اسلامی محترم است و باید حفظ شود، افزود: خیرین نیازمندان واقعی جامعه را فراموش نکنند و در شب عید به آنان کمک کنند زیرا انصاف نیست فرزندان محرومین در شب عید لباس برای پوشیدن نداشته باشند.
وی ادامه داد: باید فرزندان ما از کودکی یاد بگیرند که کمک به فقرا و نیازمندان یک فریضه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز