خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل تعاونی مسکن مهر محله هاشم آباد:

شفاف سازی فعالیت‌ها در تعاونی‌ها ضروری است

کد خبر : ۵۴۰۲۶

تعاونی‌ها فعالیت‌های گروهی را قانونمند کردند/ هر چه عملکرد هیات رییسه شفاف‌تر باشد به‌‌‌‌ همان میزان آن تعاونی در اجرای ماموریت خود موفق‌تر خواهد بود.

ایلنا-تبریز: مدیر عامل تعاونی مسکن مهر محله هاشم آباد گفت: تعاونی‌ها توانسته‌اند فعالیت‌های گروهی را قانونمند سازند.
ابراهیم نعیمی به خبرنگار ایلنا افزود: تعاونی‌ها به عنوان نهادهای مردمی در عین برخورداری از خصوصیات و مشخصات یک واحد اقتصادی و تجاری، دارای ارزش‌ها و هنجارهای مکتبی و اجتماعی هم هستند که در مجموعه‌هایی همچون شهرستان‌های کوچک جواب گو هستند.
وی، شفاف سازی فعالیت‌ها در تعاونی‌ها را خواستار شد و گفت: هر چه عملکرد هیات رییسه شفاف‌تر باشد به‌‌‌‌ همان میزان آن تعاونی در اجرای ماموریت خود موفق‌تر خواهد بود.
وی گفت: در محیط‌های کوچک مردم شناخت بیشتری از یکدیگر دارند و این موضوع به ایجاد حس همکاری در تعاونی‌ها کمک می‌کند.
نعیمی با اشاره به به فعالیت تعاونی مسکن مهر محله هاشم آباد افزود: این تعاونی در سال ۸۶ تاسیس و ۴۴ واحد مسکونی ویژه اعضای را در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری تحویل داده است.
وی گفت: این واحد‌های مسکونی در زمینی به مساحت ۷۵ الی ۸۵ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیون ریال برای هر متر مربع ساخته شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز