خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

ساعت کاری شهرداری تبریز در آستانه سال نو افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۲۷

در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور ارائه خدمات مضاعف به شهروندان، پرسنل شهرداری تبریز با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تا پایان اسفند ماه از ساعت30: ۷ صبح الی ۱۸ بعد از ظهر به صورت یکسره به شهروندان خدمات ارائه خواهند داد.

ایلنا-تبریز: شهردار تبریز گفت: به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و نظارت بهتر بر امور شهرداری در ایام پایانی سال این شهرداری ساعت کاری خود را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا نوین که در جمع شهرداران مناطق ۱۰ گانه تبریز سخن می گفت افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور ارائه خدمات مضاعف به شهروندان، پرسنل تلاشگر شهرداری تبریز با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تا پایان اسفند ماه از ساعت 30: 7 صبح الی ۱۸ بعد از ظهر به صورت یکسره آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه جلب و کسب رضایتمندی عمومی در قبال عملکرد شهرداری تبریز را در گرو خدمات‌رسانی مطلوب و صحیح به شهروندان است تاکید کرد: خدمات شهرداری و نیز طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی این مجموعه بدون توجه به اصل رضایتمندی مردم امکان توفیق و ماندگاری ندارند و مدیران و پرسنل شهرداری باید تمامی اقدامات و کارهای خود را در راستای تلاش برای جلب رضایت مردم قرار دهند.

نوین همچنین با اعلام اینکه شهرداری تبریز در چند سال توانسته اعتماد شهروندان رانسبت به عملکرد شهرداری به خود جذب کند، افزود: خوشبختانه امروز در مجموعه شهری ارتباط خوبی میان شهر، شهروندان و مدیریت شهری برقرار شده و در این راستا روز به روز تعلق خاطر شهروندان به شهر و محله خود بیشتر می‌شود و در واقع اعتماد سازی به وجود آمده است.

وی همچنین وظیفه مدیریت شهری را خدمت به همه شهروندان اعلام کرد و گفت: شهرداری‌ها همواره به عنوان یک نهاد غیردولتی با استفاده از منابع مردمی در زمینه ارائه خدمات بهتر به شهروندان و حل مشکلات شهر تلاش می‌کنند.

نوین شهرداری را امین مردم و مردم را یاوران شهرداری خواند و گفت: اگر به اذعان بسیاری در سایه تلاش‌های شهرداری تبریز، تحولی در چهره شهر و نشانه‌هایی از رشد و توسعه دیده می‌شود، مرهون مشارکت و همکاری شهروندان با شهرداری است.

نوین، خدمت صادقانه به مردم را رسالت ذاتی شهرداری برشمرد و خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز به عنوان خدماتی‌ترین دستگاه اجرایی باید با تنظیم برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های خود، پاسخگوی نیاز‌ها و مطالبات مردم باشد و در این راه با اولویت بندی ضرورت‌های خدماتی و عمرانی، در راستای رفع مشکلات شهر و شهروندان گام بردارد.

وی در پایان از شهروندان درخواست نمود که همچون گذشته شهرداری را در اجرا و اتمام پروژه‌ها یاری و همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز