خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

اداره کل ورزش آذربایجان شرقی با دقت عملکرد هیئت‌ها را زیر نظر دارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۳۰

با رییس هیئتی که تکروی کند و یا عملکرد ضعیفی داشته باشد برخورد قانونی کرده و مجمع را در جریان عملکرد وی قرار خواهم داد.

ایلنا- تبریز: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: این اداره کل با دقت عملکرد تمام هیئت‌ها را زیر نظر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اکبر محمودی که در مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان سخن می گفت افزود: با رییس هیئتی که تکروی کند و یا عملکرد ضعیفی داشته باشد برخورد قانونی کرده و مجمع را در جریان عملکرد وی قرار خواهم داد.

وی اضافه کرد: قهرمانی تیم کاتای آذربایجانشرقی در رقابتهای قهرمانی آسیا برای اولین بار در تاریخ کاراته کشور افتخار بزرگی برای ورزش استان و کشور و جامعه کاراته بود و این افتخار باید با سرمایه گذاری بر استعدادهای بالقوه بسیار زیاد دیگری در استان ادامه داشته باشد.

محمودی گفت: انتظار داریم هیات جدید با بهره گیری از تمامی امکانات، در مسیر اعتلای این رشته در استان گام بردارد و به جایگاه واقعی خود در کشور دست یابد.

وی اضافه کرد: با اینکه کاراته یک رشته غیرالمپیکی است اما جذبه‌های این رشته موجب رو آوردن جوانان به این ورزش شده و به جرات می‌توان گفت که پس از فوتبال، یکی از پرطرفدار‌ترین رشته‌ها در کشور است و اگر زمانی این رشته به المپیک راه یابد می‌توانیم مدال‌های زیادی کسب کنیم.

محمودی ادامه داد: کاراته هم اکنون از نظر فنی در کشور در وضعیت خوبی قرار گرفته و قهرمانان زیادی در این رشته در کشور وجود دارد و آسیا برای این قهرمانان بسیار کوچک شده و انتظار داریم کاراته استان نیز همپای کاراته کشور، در سطح بین المللی نیز بدرخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز