خبرگزاری کار ایران

در سال ۹۱ /

1800 تخت به ظرفیت اماکن اقامتی آذربایجان شرقیافزوده شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۸۷

این ظرفیت جدید در قالب ۷ هتل آپارتمان و یک اقامتگاه کوهستانی به ظرفیت اماکن اقامتی آذربایجان شرقی اضافه شده است.

ایلنا- تبریز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت بیش از یک هزار و ۸۰۰ تخت به مجموع ظرفیت هتل‌ها و مهمانپذیرهای استان آذربایجان شرقی در سال ۹۱ افزوده شده است.
به گزارش ایلنا تراب محمدی با بیان اینکه ۷ هتل آپارتمان، یک اقامتگاه کوهستانی و دو هتل اقامتگاه‌های گردشگری جدید استان را در نوروز ۹۲ تشکیل می‌دهند افزود: این هفت هتل آپارتمان در شهرهای تبریز، مراغه و هشترود افتتاح شده‌اند.
وی دو هتل تازه افتتاح شده را نیز مربوط به شهرستان‌های عجب شیر و کلیبر خواند و گفت: اقامتگاهی کوهستانی با ۱۰ ویلا در چهار کیلومتری پیست اسکی سهند افتتاح شده که می‌تواند گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کند.
محمدی با اشاره به نوسازی و بهسازی ۱۲ مهمانپذیر استان در سال جاری نیز یادآور شد: روند نوسازی اماکن اقامتی آذربایجان شرقی سال گذشته با بهبود وضعیت هتل‌ها آغاز شده و امسال با بهسازی مهمانپذیر‌ها ادامه یافته است.
وی خاطرنشان کرد: آمادگی ۵۶ کمپ گردشگری، ۵۷ واحد سرویس بهداشتی، نمازخانه و مجتمع رفاهی بین راهی با تاسیسات جنبی و نیز آمادگی مدارس و کلاس‌های درس برای اسکان گردشگران فرهنگی و عادی دیگر اقدامات آذربایجان شرقی برای پذیرایی از گردشگران نوروزی در زمینه اسکان به شمار می‌رود.
محمدی با تاکید بر اینکه امسال توجه به تمامی ذائقه‌های گردشگری در اولویت اقدامات برای اسکان در نظر گرفته شده بود، اظهار امیدواری کرد: در نوروز ۹۲ گردشگرانی با هر سلیقه و توان مالی می‌توانند از امکانات اسکان آماده شده در استان بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز