خبرگزاری کار ایران

تالارهای کودک در مناطق شهری تبریز ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۴۷

تالارهای کودک در واقع محلی برای اجرای برنامه ها و جنگ های مخصوص کودکان و نوجوانان است و عمدتا با هدف اجرای ویژه برنامه های موضوعی این طیف و گروه سنی و مشخصا جشن تولدهای کودکان و نوباوگان تبریزی طراحی و ساخته خواهند شد.

ایلنا- تبریز: شهردار تبریز گفت: از سال آینده، این مجموعه نسبت به طراحی و احداث تالارهای ویژه کودکان در مناطق مختلف شهری تبریز اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا نوین در گفتگو با خبرنگاران افزود: تالارهای کودک در واقع محلی برای اجرای برنامه ها و جنگ های مخصوص کودکان و نوجوانان است و عمدتا با هدف اجرای ویژه برنامه های موضوعی این طیف و گروه سنی و مشخصا جشن تولدهای کودکان و نوباوگان تبریزی طراحی و ساخته خواهند شد.

شهردار تبریز در ادامه با تأکید بر این که مدیریت شهری تبریز پیش از این نیز با راه اندازی چندین خانه اسباب بازی و شهربازی های متنوع در سطح مناطق شهری، گام های اولیه را برای ایجاد و توسعه اماکن و بسترهای بازی، نشاط، سرگرمی و تفریح برای کودکان و نوجوانان برداشته است خاطرنشان کرد: تالارهای کودک به منظور ایجاد و فراهم نمودن محلی مناسب برای برپایی جشن های تولد و تکلیف برای کودکان با کم ترین هزینه و بهترین کیفیت در دستور کار شهرداری قرار دارد و از سال آینده مراحل احداث تعدادی از این تالارها آغاز خواهد شد.

نوین در عین حال با اعلام این که احداث و راه اندازی تالارهای کودک در شهر تبریز با همکاری شهرداری های مناطق و برخی سازمان ها انجام خواهد پذیرفت افزود: در این راستا ساخت و احداث 15 تالار کودک در مرحله نخست در دستور کار شهرداری تبریز و مناطق و سازمان های تابعه قرار گرفته است که از سال 92 نسبت به احداث آن ها اقدام خواهد شد.

شهردار تبریز تصریح کرد: هدف و اولویت اصلی در استفاده از این تالارها با خانواده های کم بضاعت و محروم خواهد بود تا شعار توزیع عادلانه خدمات برای همه محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز