خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

سطح خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تبریز در ایام عید افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۲۱

با توجه به حجم بالای ترافیك در روزهای پیش‌رو و نیز نیاز مردم به استفاده از ناوگان اتوبوسرانی، این تصمیم می تواند زمینه‌ساز كاهش بخش عمده‌ای از مشكلات و نیازهای شهروندان باشد.

ایلنا- تبریز: شهردار تبریز خواستار افزایش سطح خدمات رسانی اتوبوسرانی به شهروندان، مسافران و گردشگران در ایام عیدنوروز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا نوین گفت: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و شب عید و نیز افزایش حجم سفرهای درون‌شهری مردم برای خرید و انجام امورات مربوط به عید، ظرفیت و خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه به منظور رفاه حال شهروندان و نیز خدمات‌رسانی مطلوب به مردم افزایش خواهد یافت.

وی افزود: بر همین اساس طی دستوری ویژه به مدیرعامل شركت اتوبوسرانی خواستار آماده‌سازی سریع برخی اتوبوس‌های نیازمند تعمیر جهت تزریق به ناوگان حمل ونقل درون‌شهری شده‌ایم كه این امر در حال عملی شدن است و با افزایش ظرفیت این ناوگان امیدواریم شاهد تسهیل امورات مردم در شهر باشیم.

نوین دلیل این تصمیم و دستور مدیریتی را تلاش برای تسهیل امورات جابجایی مردم و نیز خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان اعلام كرد و گفت: با توجه به حجم بالای ترافیك در روزهای پیش‌رو و نیز نیاز مردم به استفاده از ناوگان اتوبوسرانی، امیدواریم این تصمیم زمینه‌ساز كاهش بخش عمده‌ای از مشكلات و نیازهای شهروندان باشد.

شهردار تبریز در عین حال از رانندگان شركت واحد اتوبوسرانی خواست ضمن رعایت نظم و انضباط شهری، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و خدمات‌رسانی مطلوب، زمینه را برا ارتقای سطح خدمات و رضایتمندی حداكثری مردم در ایام و روزهای پایانی سال فراهم آورند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز