خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

سال حماسه سیاسی و اقتصادی، امید در جوانان را نوید می دهد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۵۹

رهنمودهای مقام معظم رهبری همیشه برای اقدامات و برنامه های کشور راهگشاست و این رهنمودها باید با همت همه آحاد مردم محقق شود.

ایلنا- تبریز: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، انگیزه قوی، شجاعت و امید را در کشور نوید می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اکبر محمودی افزود: حماسه یعنی نترسیدن و حمله به مشکلات است و به یقین با همت مردم و مسوولان شاهد تحول چشمگیری در حوزه های مختلف کشور خواهیم بود.

وی گفت: اثرات بسیار مهم ورزش پوشیده نیست و علاوه بر قهرمانی و سرافرازی و عزتمندی برای کشورمان؛ ملتی شاداب و پرنشاط می تواند مقدمات حماسه سیاسی و اقتصادی را فراهم کند.

محمودی افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری همیشه برای اقدامات و برنامه های کشور راهگشاست و این رهنمودها باید با همت همه آحاد مردم محقق شود.
وی تصریح کرد: ملتی سرزنده، پویا و جدی را در سایه ورزش و شادابی برای خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خواهیم داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: جوانان به علت اکثریت جمعیت و امیدبخشی شان بخش مهمی از جامعه را تشکیل می دهند و مهمترین مصداق حماسه سیاسی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است که جوانان پرشور در آن شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سیاست و اقتصاد مکمل یکدیگرند، اظهارکرد: هر اقدام مسوولان کشور زیر ذره بین دشمنان قرار دارد و امسال رهبری با تهی خواندن یاوه گویی های دشمنان، از مسوولان خواستند با سرعت و جدی تر از قبل با یک برنامه ریزی مدون و با خلق حماسه در این دو بخش، با قوت و قدرت رو به جلو حرکت کنند.

محمودی در مورد موضوع حماسه سیاسی امسال نیز گفت: حماسه سیاسی، حضور مردم در انتخابات بزرگ و ملی کشور در خرداد ماه سال جاری است و به یقین مردم ما همچنان که در راهپیمایی 22بهمن سال گذشته حماسه آفریدند،در عرصه انتخابات اقتدار نظام را به تصویر خواهند کشید.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی دارای ظرفیت های بالایی در همه زمینه هاست، افزود: برای رونق اقتصادی کشور هیچ راهی به جز روی آوردن به اقتصاد مقاومتی وجود ندارد و اگر این راهبرد عملی شود، با ظرفیت هایی که کشورمان دارد، می تواند به کشور اول منطقه تبدیل شود.

محمودی گفت: امروز خدمت کردن به مردم عبادت محسوب می شود و لذا در این مسیر باید با شتاب بیشتری و چند برابر گذشته حرکت کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی زمینه ساز حماسه آفرینی و افتخارات بزرگ برای ملت ایران در جهان و ناکامی دشمن است.

وی با بیان اینکه آمریکا و اربابش از همان ابتدای پیروزی انقلاب تلاش کردند تا جمهوری اسلامی الگوی مسلمانان نشود گفت: سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی زمینه ساز حماسه آفرینی و افتخارات بزرگ برای ملت ایران در جهان و ناکامی دشمن است.

محمودی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی نسبت به هر دو موضوع تکلیف دارد که با حضور ورزشکاران خود رد عرصه های بین المللی و جهانی، توان و شایستگی های جوانان ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهد.

وی با بیان اینکه حماسه به معنی صلابت، شجاعت و روحیه سلحشوری و جهاد و ایستادگی است، تصریح کرد: ورزشکاران و جوانان در کنار ملت ایران همانطور که در تمامی صحنه‌های انقلاب و نظام ایستادند و مقاومت کردند، امسال نیز باید در دو عرصه سیاسی و اقتصادی حماسه های بزرگ دیگری را بیافرینند.

وی در خصوص حمایت از تشکل های مردم نهاد در سال 92 گفت: در سال حماسه اقتصادی و سیاسی بحث توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود تا بتوانیم به نتایج بهتری برسیم.

محمودی گفت: در سال جدید روندی را که در سال گذشته آغاز کردیم ادامه می‌دهیم و بحث توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد(سمن ها) را جدی تر پیگیری می‌کنیم.
وی افزود: توانمندسازی سمن‌ها یکی از اقدامات خوبی بود که در سال گذشته مورد توجه قرار گرفت و امسال هم تلاش ‌می‌شود تا این روند با جدیت بیشتری ادامه داشته باشد تا بتوانیم به نتایج خوبی در این زمینه دست یابیم و سمن ها نیز باید در راستای هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر با یکدیگر تلاش داشته باشند.

محمودی تصریح کرد: سال گذشته در همایش تخصصی توانمندسازی سمن‌ها و سازمان مردم نهاد در وزارت ورزش و جوانان، تشکل های مردم نهاد آذربایجانشرقی حضوری فعال و پویا داشتند و این نشان‌دهنده استقبال سمن‌ها و حرکت خوبی است که در این وزارتخانه آغاز شده است.

اکبر محمودی اشتغال و کارآفرینی در حوزه جوانان یکی از نتایج توجه به سازمان‌های مردم نهاد دانست.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز