خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز:

کارگران مسلمان هوشیاری خود را حفظ کنند

asdasd

دشمنان اسلام همواره در طول تاریخ به روش های مختلف به دنبال خاموش کردن چراغ نورانی قرآن کریم بوده اند و هرگاه نتوانسته اند کاری از پیش ببرند دست به حرکات شنیع زده اند.

ایلنا - تبریز: دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: اقدام موهن هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم (ص) دل هر آزاده ای در جهان می­ آزارد.

حاج کریم صادق زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا در تبریز با اشاره به این اقدام ناشایست در بی حرمتی به ساحت مقدس نبوی(ص) که با طراحی و حمایت محافل بین المللی صهیونیست انجام گرفته است خاطرنشان کرد: مدتهاست نظام سلطه صهیونیستی در تلاش است با شیوه هایی که نادرستی آن بر همگان آشکار است در صدد است ضعف و زبونی خود را باردیگر در برابر دین اسلام به نمایش بگذارد و در قالب اقداماتی که آنها را در پوشش آزادی بیان قرار می دهد از آن به عنوان مجرایی برای ادامه زندگی زبون خود مورد استفاده قرار دهد.

وی با بیان اینکه این اقدام هیچ گاه در محدوده آزادی بیان قرار ندارد افزود: هتک حرمت پیامبر رحمت و خاتم انبیا در واقع نه تنها نقض صریح و آشکار قانون و منشورهای حقوقی و بین‌المللی به شمار می‌رود بلکه نشانگر آن است که شکل جدید تلاش صهیونیسیم به ویژه در دهه­های اخیر با اقداماتی چون انتشار کاریکاتور و یا کتاب آیات شیطانی و نیز قرآن سوزی گوشه ای از خود را نشان داده است همچنان تداوم دارد.

وی افزود: دشمنان اسلام همواره در طول تاریخ به روش­های مختلف به دنبال خاموش کردن چراغ نورانی قرآن کریم بوده اند و هرگاه نتوانسته اند کاری از پیش ببرند دست به حرکات شنیع زده و با اسائه ادب به ساحت مقدس قرآن کریم وشخصیت پیامبر اکرم(ص) آن را به اوج رسانده­اند اما همانطور که دیده ایم چنین اقداماتی در طول تاریخ همواره تلاشی شکست خورده برای استکبار جهانی در مقابله با جهان اسلام بوده است و بر خلاف خواسته آنان در مقابل فرصتی شده است تا اسلام چهره خود را باردیگر به جهان نشان دهد.

مسئول جامعه کارگری استان آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه کارگران و بازنشستگان این استان همگام با دیگر اقشار این اقدام موهن را محکوم می نمایند اظهار داشت: کارگران آذربایجان شرقی انزجار خود را از عاملان این حرکت دشمن زبون و قسم خورده جبهه حق اعلام نموده و با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، از مسلمانان ایران و سراسر جهان به ویژه کارگران مسلمان می خواهد آمادگی و هوشیاری خود را در برخورد با چنین اقداماتی حفظ کنند و بدانند که حق همشیه پیروز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز