خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز:

احداث مسکن زلزله زدگان قبل از رسیدن فصل سرما پایان یابد

asdasd

هم اکنون ایجاد سقف‌های مستحکم و مقاوم در روستاهای زلزله زده دهستان اسپیران مشاهده می‌شود و این عملیات، باید قبل از فرارسیدن فصل سرما پایان یابد.

ایلنا - تبریز: فرماندار شهرستان تبریز گفت: هم اکنون ایجاد سقف‌های مستحکم و مقاوم در روستاهای زلزله زده دهستان اسپیران مشاهده می‌شود و این عملیات، باید قبل از فرارسیدن فصل سرما پایان یابد.

به گزارش ایلنا تبریز، فرماندار شهرستان تبریز که همراه جمعی از کار‌شناسان و مسئولین، از روند عملیات عمرانی در روستاهای زلزله زده بخش مرکزی تبریز بازدید می‌کرد افزود: بسیاری از واحدهای مسکونی تخریب شده در دهستان اسپیران، پس از اتمام آواربرداری و پی کنی، طبق نقشه ارائه شده از طرف کار‌شناسان بنیاد مسکن، بتن ریزی و اسکلت بندی شده و هم اکنون سقف‌های مستحکم و مقاوم در این روستا‌ها مشاهده می‌شود.

محمود چمنی با تأکید بر افزایش سرعت عملیات عمرانی در این روستا‌ها، اظهار داشت: با همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی اعم از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهاد کشاورزی، بخشداری و مشارکت جدی روستائیان و توجه به اصل مدیریت زمان در این مرحله، باید قبل از فرارسیدن فصل سرما، واحدهای مسکونی روستائیان و سرپناه امن برای دام‌ها، آماده و در اختیار مردم حادثه دیده قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز