خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

یادواره‌ شهدای محلات تبریز گرامی داشته می شود

asdasd

این یادواره‌ها در شكلی گسترده و به طور هماهنگ، با آغاز هفته دفاع مقدس امسال در محلات سطح شهر تبریز آغاز شده‌اند و تا پایان این ایام برگزاری یادواره‌های محلات ادامه خواهد داشت.

ایلنا- تبریز: شهردار تبریز گفت: مدیریت شهری تبریز با برگزاری یادواره‌های متعدد شهداء در محلات تبریز به استقبال كنگره بزرگ 4 هزار و 280 شهید این شهر می‌رود.

به گزارش ایلنا، علیرضا نوین برگزاری یادواره‌های شهدای محلات تبریز را مقدمه‌ای برای برگزاری آبرومند و موفق بزرگ‌ترین كنگره شهدای شهرستان تبریز طی دو دهه گذشته ارزیابی کرد و گفت: تمامی 4 هزار و 280 شهید والامقام دوران دفاع مقدس تبریز متعلق به محلات و مناطق مختلف این شهر می‌باشند و در برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در ستاد بزرگداشت این ایام، توجه ویژه‌ای به برگزاری یادواره‌های شهدای محلات و گرامی‌داشت یاد و خاطره نمادهای ایثار و فداكاری شده است.

شهردار تبریز افزود: این یادواره‌ها در شكلی گسترده و به طور هماهنگ، با آغاز هفته دفاع مقدس امسال در محلات سطح شهر تبریز آغاز شده‌اند و تا پایان این ایام برگزاری یادواره‌های محلات ادامه خواهد داشت.

نوین در عین حال گفت: كنگره بزرگ 4 هزار و 280 شهید دوران دفاع مقدس شهرستان تبریز ششم مهرماه توسط شهرداری تبریز و با حمایت و مشاركت شورای اسلامی شهر و دیگر نهادها و دستگاه‌های استانی نظیر استانداری‌آذربایجان‌شرقی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سپاه عاشورا استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر نهادها برگزار خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز