خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

خدمات‌رسانی شهرداری تعطیل بردار نیست

asdasd

مدیران و كاركنان شهرداری تبریز بر میثاق خود با مردم مبنی بر خدمات‌رسانی شبانه‌روزی پایبندند و در راه توسعه تبریز از هیچ كوششی فروگذار نخواهند كرد.

ایلنا - تبریز: شهردار تبریز گفت: روند خدمات‌رسانی شهرداری به شهر و شهروندان تعطیل بردار نیست و مجموعه خدوم مدیریت شهری شبانه‌روزی در خدمت مردم است.

به گزارش ایلنا علیرضا نوین كه همزمان با هفته دفاع مقدس و در جمع مدیران و مسئولان شهری سخن می‌گفت، تداوم روند اجرا و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و مهم عمرانی خدماتی متعدد در مناطق و محلات سطح شهر را مصداق بارز این موضوع دانست و تأكید كرد: مدیریت شهری تبریز در سایه نهادینه شدن مدیریت برنامه‌محور طی سال‌های اخیر، همواره پیشتاز خدمات‌رسانی بوده و در كنار انجام وظایف و تعهدات ذاتی خویش در قبال شهر و شهروندان با طراحی، اجرا و بهره‌برداری پروژه‌های متعدد عمرانی خدماتی، گام‌های بلندی در راستای تسریع روند توسعه و عمران زیربنایی شهر برداشته است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

شهردار تبریز آماده‌سازی یك هزار میلیارد ریال طرح و پروژه عمرانی خدماتی جدید شهری در هفته دفاع مقدس را نمونه بارز این خدمات‌رسانی برشمرد و افزود: طرح تبادل امام علی (ع) شاخص‌ترین پروژه عمرانی شهرداری تبریز به شمار می‌رود كه همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور معاون اول رییس جمهور، وزرای دولت، استاندارآذربایجان‌شرقی و جمعی از مدیران استانی و شهری به بهره‌برداری رسید و دیگر طرح‌های آماده شده شهری نیز به تناوب افتتاح می‌شوند.

وی در خاتمه گفت: مدیران و كاركنان شهرداری تبریز بر میثاق خود با مردم مبنی بر خدمات‌رسانی شبانه‌روزی پایبندند و در راه توسعه تبریز از هیچ كوششی فروگذار نخواهند كرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز