خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دفاع مقدس

بهره‌برداری از سه پروژه فرهنگی، عمرانی شهرداری منطقه دو تبریز آغاز شد

asdasd

برای اجرای این طرح ها بالغ بر 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ایلنا - تبریز: همزمان با هفته دفاع مقدس از سه طرح خدماتی، عمرانی و فرهنگی شهرداری تبریز بهره‌برداری شد.

به گزارش ایلنا در این مراسم كتابخانه كوی دادگستری، پل‌های عابرگذر طوبی و پیشقدم و نیز طرح پیاده‌رو‌سازی فلكه جانبازان تا زعفرانیه به بهره‌برداری رسیدند.

شهردار تبریز در این مراسم با بیان اینکه این طرح‌ها در راستای پاسخگویی به مطالبات فرهنگی و خدماتی شهروندان در دستور كار اجرایی این نهاد قرار گرفته بود گفت: برای اجرای این طرح ها بالغ بر 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

علیرضا نوین با اشاره به مشخصات فنی این طرح‌ها افزود: كتابخانه و قرائتخانه كوی دادگستری در فضایی به وسعت 440 متر مربع شامل انبار كتاب، قرائتخانه مخصوص آقایان و بانوان و كلاس‌های آموزشی با اعتباری بالغ بر 340 میلیون تومان احداث شده و در اختیار شهروندان و جوانان قرار گرفته است.

وی افزود: پل عابر گذر مقابل مسجد طوبی نیز به طول 36 متر و با یک میلیارد و 440 میلیون ریال اعتبار و پل عابرگذر پیشقدم به طول 44 متر و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 550 میلیون ریال احداث گردیده كه این دو پل نقشی ویژه در كاهش تصادفات رانندگی و آمار مرگ و میر ایفا خواهند كرد.

شهردار تبریز در عین حال با اشاره به مشخصات طرح كف‌سازی و پیاده‌روسازی مسیر فلكه جانبازان تا زعفرانیه نیز گفت: در این طرح 1250 متر جدول‌گذاری و 600 متر مربع كف‌سازی شده و برای اجرای آن یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در خاتمه از تداوم اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرداری تبریز در طول سال خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز