خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون آذربایجان شرقی:

تعاونی ها نقش اساسی در روند جهانی شدن تجارت دارند

asdasd

تعاونی‌ها با داشتن بیشترین نیرو و دانش و کمترین ثروت نقش ارزنده ای در اقتصاد کشور ایفا می‌کنند.

ایلنا - تبریز: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: تعاونیها نقش اساسی در هدایت روند جهانی شدن تجارت دارند.

به گزارش ایلنا از تبریز، یونس فاتح در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه به لحاظ اهمیت تعاون در ساختار با اقتصاد كشور باید تا پایان برنامه پنجم توسعه به رشد 25 درصدی تعاون در اقتصاد كشور برسیم افزود: تعاونی ها با داشتن بیشترین نیرو و دانش و کمترین ثروت نقش ارزنده ای در اقتصاد کشور دارند.

وی هدف از ایجاد تعاون را مشاركت مردم در اقتصاد كشور و عدالت اجتماعی عنوان کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی با ایجاد تعاونی و گسترش فعالیت اقتصادی در این حوزه معنا می یابد چرا كه تعاونی ها اقتصاد مردمی هستند كه تقسیم عادلانه منابع و ثروتها از فعالیت اقتصادی گسترش تولید است.

فاتح افزود: تعاونی‌ها، کانون‌های اقتصادی و اجتماعی هستند که با اشاعه فرهنگ تعامل و مشارکت هماهنگ برای استفاده از ظرفیت‌های بالقوه افراد جامعه فراهم‌کننده فرصت‌های شغلی پایدار هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: شرکت‌های تعاونی با توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و مشارکت مردمی، ترغیب فعالیت‌های جمعی در راستای تجمیع سرمایه‌های اندک به ویژه در میان اقشار تحصیلکرده جویای کار در ایجاد اشتغال پایدار و رشد و بالندگی ایران سرافراز اسلامی، نقش بسزایی دارند.

فاتح خاطر نشان کرد: در سالی که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نامگذاری شده، نقش تعاونی‌ها در تحقق این هدف موثر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز