خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

تنها از ۲۰ درصد ظرفیت واقعی مجتمع فولاد بناب استفاده می‌شود

asdasd

استاندار آذربایجان شرقی امروز در سفر یک روزه به شهرستان بناب از مجتمع فولاد صنعت بناب بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های این مجتمع صنعتی و تولیدی قرار گرفت.

ایلنا- بناب: استاندار آذربایجان شرقی امروز در سفر یک روزه به شهرستان بناب از مجتمع فولاد صنعت بناب بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های این مجتمع صنعتی و تولیدی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا علیرضا بیگی پس از این بازدید در جلسه ای با اعضای هیئت مدیره و سهامداران مجتمع فولاد صنعت بناب مشکلات این واحد را بررسی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه بر پیگیری مشکلات این واحد صنعتی در سطح ملی و استفاده از ظرفیت‌های استانی برای رفع موانع فعالیت آن تاکید کرد.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: مجتمع فولاد بناب ظرفیت جدیدی را به قابلیت‌های صنعتی استان اضافه کرده و ما به عنوان مدیران دولتی خود را متعهد به حل مشکلات آن می‌دانیم.

وی با اشاره به درخواست مدیران مجتمع فولاد بناب نسبت به همکاری بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات مورد نیاز این مجتمع گفت: شورای هماهنگی بانک‌های استان باید اراده حل این موضوع را داشته باشد و از طرف دیگر مجتمع فولاد بناب هم باید به سیستم بانکی در خصوص سود فعالیت‌های خود اطمینان خاطر دهد.

علیرضا بیگی با بیان این که این مجتمع از نظر امکانات زیرساختی مشکلی ندارد افزود: تلاش مدیران مجتمع فولاد بناب در گام اول باید دستیابی به ظرفیت واقعی تولید باشد چرا که هم اکنون تنها از 20 درصد ظرفیت واقعی این مجتمع استفاده می‌شود که این جفا در حق صنایع استان و مردم منطقه است.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از تمام ظرفیت‌های مجتمع فولاد بناب ضمن ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان این منطقه و سایر مناطق کشور، نیازهای استان و کشور را نیز تحت پوشش قرار گیرد.

علیرضا بیگی اجرای طرح‌های توسعه این مجتمع را نیز گام بعدی برنامه‌ها ذکر کرد و افزود: مدیران مجتمع فولاد بناب حسن نیت خود را در تلاش برای توسعه و پیشرفت منطقه نشان داده‌اند و ما هم تلاش می‌کنیم در حد توان خود مشکلات و موانع پیش روی آن‌ها را برداریم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز