خبرگزاری کار ایران

خط تولید شمش فولادی به روش قوس الکتریکی در مجتمع فولاد صنعت بناب راه اندازی می‌شود

ظرفیت تولید این طرح سالانه 420 هزار تن شمش فولادی است که در آبان ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد

ایلنا- بناب: مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب از راه اندازی خط تولید شمش فولادی به روش قوس الکتریکی در این مجتمع خبر داد.

به گزارش ایلنا، تقی زاده که امروز در بازدید استاندار آذربایجان شرقی از این مجتمع و در جلسه اعضای هیئت مدیره و سهامداران مجتمع فولاد صنعت بناب سخن می‌گفت، افزود: این طرح در آبان ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت ظرفیت تولید این طرح سالانه 420 هزار تن شمش فولادی است که به روش قوس الکتریکی تولید می‌شود.

به گفته تقی زاده با افتتاح این طرح برای 350 نفر فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

مجتمع فولاد صنعت بناب از چندین شرکت بزرگ فولادی شامل کارخانجات ذوب و نورد با هدف فعالیت در زمینه های گوناگون صنعت فولاد تشکیل شده است.

این مجتمع فعالیت خود را در چندین فاز از اواخر سال 1383 در زمینی به مساحت 140 هکتار در شهرک صنعتی بناب و با امکانات زیر بنائی ایده آل اعم از دسترسی به جاده اصلی، خط آهن، نیروگاه، خطوط انتقال گاز و آب آغاز کرد.

در حال حاضر میلگرد آجدار در اندازه های مختلف با کیفیت‌های AII و AIII، تیرآهن، نبشی و ناودانی در قالب هفت خط نورد گرم در این مجتمع تولید می‌شود.

هم اکنون ظرفیت اسمی این مجتمع تولیدی در بخش نورد گرم مقاطع فولادی دو میلیون و پانصد هزار تن و در بخش ذوب و ریخته گری هشتصد هزار تن شمش فولادی در سال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز