خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

بیش از 90 درصد مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور اجرایی شده است

کد خبر : ۶۷۲۱۴

اغلب مصوبات سه دور اخیر سفر رئیس جمهور به استان ها یا به اتمام رسیده یا در دست كار قرار دارد.

ایلنا: معاون حقوقی و امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اجرایی شدن بیش از 90 درصد مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آذربایجان شرقی، حسن شبان پور در جلسه شورای اداری شهرستان عجب شیر افزود: اغلب مصوبات سه دور اخیر سفر رئیس جمهور به استان ها یا به اتمام رسیده یا در دست كار قرار دارد.

وی با اشاره به مصوبات دورهای پیشین سفر هیئت دولت به استان، یادآور شد: موارد بجا مانده از مصوبات قبلی را پیگیری می‌كنیم تا نیازهای شهرستان عجب شیر با این قدمت و مردم انقلابی و ولایی كه دارد به زودی برطرف شود.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان كرد: آذربایجان شرقی استانی با مردمان مومن، متدین و ولایی است كه همواره چون نگینی سرسبز بر پیشانی كشورمان درخشیده است.

شبان پور با تاكید بر اینكه این استان همواره مورد احترام حضرت امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و مردم بوده هدف از سفر چهارم به آذربایجان شرقی را رسیدگی به مصوبات پیشین دانست و گفت: در این سفر به مصوبات سه دوره پیشین به دقت رسیدگی شده و با رفع مشكلات پیش روی طرح های ناتمام یا اجرا نشده، اعتبارات لازم نیز برای تكمیل آنها اختصاص خواهد یافت.

رسیدگی به وضعیت مناطق نمونه گردشگری بندر رحمانلو و قبادلو، تكمیل پروژه‌های پایاب سد قلعه چای، الحاق روستای شیشوان به عجب شیر، اجرای درمانگاه تامین اجتماعی و رسیدگی به مسئله درمان، تبدیل روستاهای خزرلو و هرگلان به شهر، پیگیری استقلال حوزه انتخابیه مجلس عجب شیر از مراغه و بیمه محصولات كشاورزی از جمله مصوبات و پیشنهاداتی مطرح شده در این جلسه بود كه شعبان پور به نمایندگی از هیئت دولت در عجب شیر قول طرح و رسیدگی به آنها را در جلسه هیئت دولت در استان داد.

 جلسه شورای اداری شهرستان عجب شیر با حضور معاون حقوقی و امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرماندار عجب شیر، مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، امام جمعه این شهرستان و جمعی از مدیران ادارات این شهرستان برگزار شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز