خبرگزاری کار ایران

فرماندار سراب:

روند کند اجرایی احداث بزرگراه بستان آباد- سراب قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۶۶

احداث باند دوم جاده بستان آباد – سراب از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به شهرستان سراب است.

ایلنا- سراب: فرماندار سراب از روند کند اجرایی احداث بزرگراه بستان آباد- سراب انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آذربایجان شرقی، مسعود سعادتی درجلسه شورای ترافیک شهرستان سراب، با بیان اینكه احداث باند دوم جاده بستان آباد – سراب از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به شهرستان سراب است گفت: این طرح در مجموع کمتر از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینكه جاده فعلی سراب – بستان آباد جوابگوی حجم تردد خودروهای عبوری نیست افزود: حجم ترافیک در این مسیر بالا بوده به طوری که در ایام تعطیلات و فصل تابستان در ساعات اوج ترافیک در طول شبانه روز بیش از 35 هزار خودرو در این محورتردد دارند.

سعادتی ادامه داد: این محور با درجه راه اصلی، با عرض 11 متر و دوخط عبوراست که دارای ظرفیت و کشش لازم برای عبورو مرور این تعداد خودرو نبوده و این مساله باعث بروز حوادث و تصادفات ناگوار رانندگی می شود.

وی با اشاره به آمار بالای تصادفات و تلفات جانی در این محور، تسریع در روند اجرایی احداث باند دوم جاده بستان آباد- سراب را ضروری دانست و اظهار کرد: این پروژه در لیست طرح های مهرماندگار قرار گرفته و انتظار می رود تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسد.

سعادتی، کمبود فصل کاری، نبود اعتبارات کافی و ناتوانی پیمانکار را از مهمترین علل عقب ماندگی این طرح عنوان کرد و افزود: این پروژه در 3 قطعه در حال اجراست که فاز اول و دوم آن باید تا آذرماه سال گذشته به بهره برداری می رسید و در حال حاضر حدود 50 درصد پیشرفت دارد.

وی همچنین با اشاره به احداث فاز سوم بزرگراه بستان آباد – سراب گفت: عملیات اجرایی قطعه سوم این طرح نیز در بهمن ماه سال گذشته آغاز شده اما تا کنون هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز