خبرگزاری کار ایران

رییس هیات ورزشهای همگانی آذربایجان شرقی:

همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی در ارس برگزار می‌شود

کد خبر : ۶۷۷۳۰

همایش بزرگ پیاده‌روی روز جمعه ۱۳ اردیبهشت در شهر جلفا از ساعت ۳۰/۷ صبح در مسیر میدان یادبود بطرف پارک کوهستان برگزار می‌شود.

ایلنا: رییس هیات ورزشهای همگانی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی همگانی و خانوادگی در منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، رسول صادقی در گفتگو با خبرنگاران افزود: این همایش بزرگ روز جمعه ۱۳ اردیبهشت در شهر جلفا از ساعت ۳۰/۷ صبح در مسیر میدان یادبود بطرف پارک کوهستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش از شبکه ۳ سیما و برنامه صبح و نشاط پخش مستقیم شده و از سوی منطقه آزاد تجاری یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ جایزه ویژه آن خواهد بود، خاطرنشان کرد: علاوه بر اینجایزه ویژه، هزینه سفر حج و عتبات عالیات و صد‌ها جایزه دیگر نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

صادقی در خصوص توسعه ورزش همگانی در استان گفت: منطقه ازاد تجاری صنعتی ارس پتانسیل‌های فراوانی برای توسعه ورزش همگانی و در ادامه توسعه قهرمانی دارد و از این پتانسیل می‌توان بهینه استفاده کرد.

وی افزود: آذربایجانشرقی پیشتاز ایرانی شاداب و پویا تا سال ۱۴۰۴ در ورزش همگانی خواهد بود.

صادقی در ادامه بیان داشت: براساس سند راهبردی تدوین شده در یک دوره ۱۵ ساله تا سال ۱۴۰۴ باید درصد توسعه ورزش همگانی در کشوز به رقم ۲۵ درصد برسد و آذربایجانشرقی با برگزاری همایشهای بزرگ پیاده روی پیشتاز این حرکت مهم و حیاتی در ورزش کشور خواهد بود.

وی افزود: برگزاری همایشهای پیاده رویدر استان در کشور به نمادی از توسعه ورزش همگانی و ایرانی شاداب و پویا تبدیل شده است.

صادقی با اعلام اینکه همگانی شدن ورزش تنها به وسیله شهرداری‌ها، تربیت بدنی و دانشگاه‌ها ممکن نیست بلکه اولین نقش را صدا و سیما دارد، می‌گوید: تا زمانی که شناخت مردم را بالا نبریم و تا زمانی که دلیل ورزش نکردن خود را «نداشتن وقت» اعلام کنیم، فراهم کردن امکانات و تخصصی کردن کار‌ها فایده چندانی ندارد باید به سمتی برویم که مردم ورزش را یک وظیفه بدانند و آن را باور کنند.

توزیع برگه‌های قرعه کشی در ابتدای مسیر توزیع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز