خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

فراگیری معارف قرآنی غنای معرفتی جوانان را افزون تر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۴۶

دومین جلسه هیات قرآنی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: ترغیب جوانان و ورزشکاران به فراگیری معارف قرآنی غنای معرفتی جوانان در زندگی را افزون تر می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، اکبر محمودی در جلسه هیات قرآنی اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه جوانان امروز تشنه معرفت ناب و زلال قرآنی هستند افزود: این علاقه در آمیختگی جوانان با مسائل دینی و قرآنی در منش و رفتار جوانان و ورزشکاران در عرصه های مختلف به وضوح قابل مشاهده است.
وی با اشاره به بحث اهمیت مباحث فرهنگی در بین ورزشکاران و جوانان تصریح کرد: آموزه‌های قرآنی بهترین و آرمانی‌ترین الگوهای فرهنگی در جهت تلطیف روح معنوی جوانان و ورزشکاران بوده و هیات‌های قرآنی اداره کل و به تبع آن شهرستان‌ها با هدف ترویج فرهنگ قرآنی شکل گرفته تا بحث فعالیت‌های ورزشی را با جنبه‌های معنوی مزین گرداند.
محمودی افزود: این اداره کل تمام توان و تلاش خود را در جهت رونق مباحث قرآنی در بین ورزشکاران و جوانان بکار خواهد گرفت و در راستای هرچه بهتر اجرایی شدن این طرح پیشنهادات و طرح های دلسوزان مباحث فرهنگی و علاقمندان به فعالیت‌های قرآنی راه گشا خواهد بود.
دومین جلسه هیات‌های قرآنی اداره کل ورزش و جوانان با حضور اعضای هیات امنا شامل دبیر تشکل‌های فعال قرآنی استان؛نماینده دارالقرآن مرکز استان؛ مسئول بسیج ورزشکاران استان و معاونت فرهنگی و امور جوانان و سرپرست گروه امور فرهنگی و تربیتی اداره کل به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز