خبرگزاری کار ایران

جمال الدین محمود نماینده UCI:

دوچرخه سواری بین المللی ایران، توانایی تبدیل به تور نیمه حرفه‌ای را دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۲۷

جمال الدین محمود نماینده UCI گفت: تور دوچرخه سواری بین المللی ایران –آذربایجان توانایی تبدیل به تور نیمه حرفه ای را دارد.

ایلنا:جمال الدین محمود نماینده UCI گفت: تور دوچرخه سواری بین المللی ایران –آذربایجان توانایی تبدیل به تور نیمه حرفه ای را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری در اولین جلسه هماهنگی خود در بدو ورود به تبریز گفت: اولین تجربه من در تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در دوره بیست و هشتم آن روی می دهد ولی در طول سالیان گذشته همواره سطح رقابت‌ها و نتایج آن را بررسی می‌کردم و تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) با 28 سال سابقه را یکی از مهم‌ترین تورهای آماتوری در آسیا و حتی قدیمی‌ترین تور در قاره کهن می‌دانستم.

وی افزود: حضور در تور ایران افتخار بزرگی برای من بوده و همه تلاش خود را برای برگزاری شایسته تور به کار خواهم بست و حضور این تعداد تیم و قدرتمند نوید رقابت مهیج و سطح بالایی را می‌دهد.

نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری در ادامه بیان داشت: ارتقاء تور دوچرخه سواری بین المللی ایران –آذربایجان امری غیرممکن برای ستاد برکزاری نیست و این توانایی در نزد ستادبرکزاری را می‌بینم و امید دارم دوره بیست و نهم آن را در سطح تورهای نیمه حرفه ای برگزار کنیم.

نشست نماینده UCI با اعضاء ستاد برگزاری بیست و هشتمین دوره رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) با حضور مارتین بروین و مجید ناصری داروان رسمی UCI و نورمن شل مردین مشاور فنی تور و اعضاء ستاد اجرایی برای هماهنگی های بیشتر برگزار شد.

بیست و هشتمین دوره رقابت‌های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) با حضور تیم های ملی ایران الف و ب ایران، پتروشیمی و آینه زمانی تبریز، آینده و شهرداری ارومیه از ایران و تیم‌های خارجی آموری ویتا اوکراین، دوکلا پراک چک، بریسا اسپور ترکیه، سی سی ان صربستان، رودی پروجکت آلمان، ترنگانو مالزی، تیم ملی الجزایر، تیم ملی سوریه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، آلبانی، هنگ کنگ چین و ازبکستان 19 تیم برگزار خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز