خبرگزاری کار ایران

نورمن شل مردین افتخار می‌كند:

حضور در تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان)

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۴۰

نورمن شل مردین، مشاور فنی تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) وارد تبریز شد.

ایلنا: نورمن شل مردین، مشاور انگلیسی فنی تور بین المللی دوچرخه سواری ایران آذربایجان گفت: حضور در تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) افتخار بزرگی است و ستاد برگزاری تور ایران (آذربایجان) و عوامل اجرایی با استفاده از تجربیات خوبی كه در اختیار دارند، رقابت‌های مطلوبی را میزبانی می كنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، نورمن شل مردین افزود: دومین تجربه حضورم در تور بین المللی دوچرخه سواری ایران آذربایجان و برگزاری بیست و هشتمین دوره متوالی تور، این رویداد و رقابت را به روزهای اوج خود رسانده و در آستانه ارتقاء درجه از سطح 2- 2 به 1 -2 نیمه حرفه ای است. كمیسر كلاس A اتحادیه جهانی دوچرخه سواری UCI و مشاور فنی تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) اظهار كرد: دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) به عنوان یكی از قدیمی‌ترین تورهای آسیا و منطقه شناخته شده و در 3 سال گذشته در نحوه برگزاری هر چه مطلوبتر آن تلاش‌های زیادی شده است.

وی تصریح کرد: در دوره های گذشته، كمبود تجربه كافی و میزان آمادگی مسئولان برگزاركننده عاملی بود که در ارتقاء تور مهم بود ولی با تلاش فراوان مسئولین و ستاد برگزاری و تهیه امکانات لازم و انتقال تجربیات نمایندگان UCIاین مشکلات در حال برطرف شدن است.

شل مردین از دومین حضور خود در ایران ابراز خرسندی كرد و افزود: آشنایی با فرهنگ منطقه آذربایجان ایران برایم بسیار جالب بود و می توانم بگویم مردم آذربایجان مهمان نوازترین مردمان جهان هستند.

نورمن شلمردین از سال 1978 به عنوان كمیسر اتحادیه جهانی دوچرخه سواری فعالیت كرده و نشان بالاترین جایزه فرد شایسته UCI را در كارنامه خود دارد. این داور با سابقه ترین داوران تورهای دوچرخه سواری جهان، با 78 سال سن متولد شهر منچسترسیتی انگلستان است و هم اكنون در شهر لندن زندگی می كند. نورمن شل مردین از سال 1978 کمیسر بوده و نشان بالاترین جایزه فرد شایسته اتحادیه جهانی دوچرخه سواری UCI را در کارنامه بسیار درخشان خود دارد. نورمن شل مردین کمیسر ارشد، داور ارشد و بازرس آنتی دوپینگ برای اتحادیه جهانی دوچرخه سواری UCI در تورهای جی پی پلو فرانسه، جیرو دل ترنتینو ایتالیا، تور سوئد، بازیهای آسیایی گوانگ ژو، تور میدل زی لند هلند، جایزه آدلی فرانسه، جی پی موربی هان فرانسه، تور اسلولکی، تور بولاند بانک آفریقای جنوبی، تور بریتانیا 5 بار، تور اندونری، تور ایرلند، رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی مردان و زنان جهان در بخشهای پیست و کوهستان و جاده حضور داشته است.

نورمن شل مردین از سال 1992 مشاور شواری ورزش انگلستان در بحث کنترل دوپینگ بوده و در طول سال به طور متوسط 80 تا 120 آزمایش دوپینگ از رکابزنان انگلیسی تست گیری انجام میدهد و در انگلستان خزانه دار فدراسیون دوچرخه سواری به مدت 16 سال و ممیز اتحادیه دوچرخه سواری از سال 1990 تا 2000 را در کارنامه خود دارد. جمال الدین محمود از کشور مالزی ناظر اتحادیه جهانی دوچرخه سواری بر بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) خواهد بود و نورمن شل مردین از انگلستان، مشاور فنی تور برای دومین سال متوالی، لودیگ گالاند از فرانسه نماینده شرکت فتوفینیش، مارتین بروین از هلند داور رسمی UCI برای سومین سال متوالی و مجید ناصری از ایران داوران بین المللی و رسمی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در این دوره نیز حضور خواهند داشت. در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استانهای آذربایجانشرقی و آذربایجانغربی را در 882 کیلومتر در 6 مرحله رکاب خواهند زد.

تیم‌های اموری ویتا اوکراین، دوکلا پراک چک، بریسا اسپور ترکیه، سی سی ان صربستان، های نان چین، رودی پروجکت آلمان، ترنگانو مالزی و تیمهای ملی الجزایر، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، البانی، هنگ کنگ و ازبکستان 13 تیم خارجی در این رقابتها هستند. تیمهای باشگاهی پتروشیمی تبریز، دانشگاه آزاد، آینده، پیشگامان کویر یزد، آینه زمانی تیم دوم تبریز و شهرداری ارومیه 6 تیم ایرانی حاضر در رقابتها خواهند بود. سه داور بین المللی و نمایندگان فدراسیون جهانی در برگزاری این رویداد ورزشی شرکت می کنند. بیست و هشتمین دوره از این تور بین المللی در شش مرحله در مسیرهای تبریز، مراغه، ارومیه، خوی، جلفا و مرحله پایانی در تبریز برگزار می شود. مرحله اول این تور در اول خرداد در مسیر 128 کیلومتری تبریز به مراغه بوده و ورزشکاران شرکت کننده پس از یک روز استراحت، در مرحله دوم مسیر 192 کیلومتری این شهرستان تا ارومیه را رکاب خواهند زد. رکابزنان پس از طی مراحل مختلف، در مرحله پایانی در پارک ائل گلی تبریز به خط پایان و نهایی این رویداد ورزشی خواهند رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز