خبرگزاری کار ایران

دومین صاعقه زدگی در کمتر از سه روز در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۲۹

در این حادثه که در در روستای پیربابا از توابع شهرستان مرند رخ داد، 2 نفر مصدوم شده بودند./دو روز قبل نیز سه چوپان در ارتفاعات روستای کسانک از توابع شهرستان اهر دچار صاعقه زدگی شده بودند.

ایلنا:رعد و برق شدید و برخورد صاعقه، با خودرویی در آذربایجان شرقی دو سرنشین آن را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش ایلنا از تبریز، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی، با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش یک مورد صاعقه زدگی در روستای پیربابا از توابع شهرستان مرندبه اپراتور مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، بلافاصله تکنسین های پایگاه مرند به محل حادثه اعزام شدند.

حبیب حسینقلی زاده افزود: با توجه به بارش شدید باران و صعب العبور بودن مسیر منتهی به محل حادثه، امکان تردد با آمبولانس نبود و نیروهای اعزامی، بعد از طی دو ساعت پیاده روی، خود را به محل حادثه رساندند.

وی گفت: در این حادثه 2 سرنشین یک خودروی جیپ، شامل یک مرد و یک زن در جاده خاکی اطراف روستای پیر بابا دچار سوختگی از ناحیه دست و بدن شده بودند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: مرد بصورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفت و زن نیز که از ناحیه دست و شکم دچار سوختگی شده بود، به بیمارستان مرند منتقل شد.

دو روز قبل نیز سه چوپان در ارتفاعات روستای کسانک از توابع شهرستان اهر دچار صاعقه زدگی شده بودند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز