خبرگزاری کار ایران

شهرداری تبریز برای ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای آمادگی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۰

ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان در عصر حاضر، یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود.

ایلنا: شهردار تبریز از آمادگی این مجموعه برای ایجاد و توسعه فروشگاه های زنجیره ای و نیز مراکز متعدد خرید برای رفاه حال شهروندان در نقاط مختلف شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علیرضا نوین که در آئین بهره برداری از بزرگ ترین فروشگاه رفاه شمال غرب کشور سخن می‌گفت، افزود: ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان در عصر حاضر یکی از اصلی‌ترین شاخص های توسعه محسوب می‌شود و ما با افتخار اعلام می‌کنیم که کلان شهر تبریز و مردم آن امروز از بالاترین شاخص‌های رفاه و زندگی برخوردارند و موید این ادعا، نتایج بررسی‌های مجامع بین المللی و انتخاب همه ساله تبریز به عنوان توسعه یافته ترین و زیباترین شهر ایران اسلامی است.

وی ایجاد و افزایش مراکز خرید در شهر را از جمله شاخص‌های موثر در ارتقای سطح رفاه عمومی شهروندان ارزیابی و تصریح کرد: مدیریت شهری تبریز طی 8 سال گذشته با تدوین دو برنامه 5 ساله و پیش بینی طرح ها و پروژه‌های کلان و شاخص، گام های موثر و بلندی در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان برداشته و امروز این شهر یکی از پیشرفته ترین شهرهای کشور است.

نوین با اعلام این که تمام تلاش مدیریت شهری تبریز، تبدیل کردن این شهر به مدرن‌ترین و توسعه یافته‌ترین شهر ایران و منطقه در چشم انداز ایران 1405 است افزود: بسترسازی های لازم برای تحقق این هدف انجام گرفته و در سایه مشارکت و همکاری شهروندان، مسوولان و مدیران شهری این مهم عملی خواهد شد.

وی در عین حال احداث مجموعه تجاری الماس در جوار پل اتحاد ملی و تحویل آن به مدیریت فروشگاه های زنجیره ای رفاه را در راستای اهداف مدیریت شهری تبریز به منظور توزیع امکانات و خدمات شهری برای عموم شهروندان ارزیابی کرد و از آمادگی این مجموعه برای احدث مراکز خرید دیگر و نیز فروشگاه های رنجیره ای مشابه در دیگر نقاط شهر خبر داد.

شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد با همکاری و مشارکت تمامی مسوولان و نیز شهروندان، اهدف توسعه پایدار تبریز محقق شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز