خبرگزاری کار ایران

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه:

آزاد سازی خرمشهر، نمایش تجلی قدرت خداوند متعال بود

کد خبر : ۷۵۲۶۲

ماهیت جنگ مجاهدان اسلام، دفاع از حیثیت، شرف، دین و اعتلای كلمه الله بوده كه الهام گرفته از قرآن كریم است.

ایلنا: فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه گفت: فتح خرمشهر علاوه بر فتح سرزمینها، فتح ارزش ها بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سردار عبدالعلی ابراهیمی مطلق که در جمع کارکنان رسمی و وظیفه این تیپ در حسینیه ثارالله سخن می گفت افزود: ماهیت جنگ مجاهدان اسلام، دفاع از حیثیت، شرف، دین و اعتلای كلمه الله بوده كه الهام گرفته از قرآن كریم است.

وی با بیان این که معنویت، اخلاص و ایمان مولفه هایی بودند که رزمندگان اسلام با آن عجین شده بودند اظهار داشت: خداوند متعال رحمت و نصرتش را بر رزمندگان اسلام فرود آورد و آنها با داشتن کمترین تجهیزات، فقط با قدرت ایمان خود توانستند بر دشمن تا بن دندان مسلح ارتش عراق پیروز شوند و خرمشهر را آزاد کنند و قدرت خود را به دنیا نشان دهند. لذا این فتح، فتح ارزش‌ها است.

وی افزود: بعد از آزاد سازی خرمشهر حضرت امام خمینی(ره) در پیامی گفتند " خرمشهر را خدا آزاد کرد" یعنی این کار خداست و غرور شما را در بر نگیرد و این ها، نکته های ظریفی در آزادسازی خرمشهر و سایر پیروزیهای لشكریان اسلام بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: صدام در این جنگ به هیچ‌کدام از اهدافش نرسید و خداوند متعال ذلالت او را بعد از آزادسازی خرمشهر نشان داد و استراتژی صدام بعد از آن به صلح تحمیلی تغییر پیدا كرد.

سردار عبدالعلی ابراهیمی مطلق خاطر نشان كرد: دفاع مقدس، انقلاب ما را از تمامی تهدیدات دشمنان بیمه كرده است كه این به واسطه جان فشانی های رزمندگان اسلام در طول 8 سال جنگ تحمیلی می باشد و امت اسلامی ایران ثابت كرده است هر تصمیمی كه استكبار جهانی بر علیه نظام ما گرفته اند محكوم به شكست است.

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج)با اشاره به نزدیك شدن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بر حضور و مشاركت حداكثری مردم در انتخابات تاكید كرد: انتخابات با مشاركت حداكثری قدرت مانور جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های بین المللی بیشتر می كند و كشور ما را از هر گونه تهدید باز می دارد و همچنین امنیت ملی ما را تضمین می كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز