خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه میانه؛

کوچکترین حرمت شکنی انتخاباتی پیگرد قانونی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۲۱

با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی نیز بر مردم فشار آورده، تبلیغات کاندیداها نباید بر آزار و اذیت مردم بیافزاید./رعایت قانون از سوی کاندیداهای انتخاباتی سبب خواهد شد تا انتخابات در کمال صحت، آرامش و اطمینان همچون سال‌های گذشته برگزار شود.

ایلنا: فرماندار ویژه میانه گفت: کوچکترین حرمت شکنی و بداخلاقی انتخاباتی پیگرد قانونی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از میانه؛ تقی خلفاپور در جلسه توجیهی کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی در خصوص تخلفات تبلیغاتی افزود: کسانی که احساس مسئولیت کرده و پا به عرصه انتخابات گذاشته اند، بعنوان پیشاهنگان اصلی ایجاد حماسه سیاسی به شمار می روند.

وی برضرورت رعایت موارد قانونی ذکر شده در آیین تبلیغات انتخاباتی از سوی کاندیداها تاکید کرد و گفت: رعایت قانون از سوی کاندیداهای انتخاباتی سبب خواهد شد تا انتخابات در کمال صحت، آرامش و اطمینان همچون سالهای گذشته برگزار شود.

خلفاپور به وضعیت سیاسی و اجتماعی خاص جامعه اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی نیز بر مردم فشار آورده، تبلیغات کاندیداها نباید بر آزار و اذیت مردم بیافزاید.

وی اظهار داشت: برای هرکار خیر اجتماعی، شرایطی متصور است و قانونگذار هم برای انجام این خیر چارچوبه ای تعریف کرده و ما هم دست در دست هم داده ایم تا به نحو احسن در راستای اجرای قانون و خواسته های مردم عمل کنیم چراکه بدون رعایت قانون این کار خیر ممکن است تبدیل به شر شود.

خافاپور با اشاره به تفاوت انتخابات امسال با انتخابات سال‌های گذشته گفت: تمامی لایه های اجرای انتخابات مشخص شده، آموزش‌ها و توجیه آنان در حال اجرا بوده و سیستم گردش امور انتخابات کاملاً منظم برنامه ریزی شده و هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی مهمترین دغدغه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در انتخابات را تبلیغات کاندیداها خواندو گفت: قسمت اعظم این نگرانی مربوط به کاندیداها، طرفداران و مدل تبلیغات آنهاست که امیدواریم در تبلیغات به قانون نمایند.

فرماندار ویژه میانه افزود: کاندیداها با اقدام قانونی می توانند به فرهنگ سازی در این زمینه کمک كنند.

خلفاپور اظهارامیدواری کرد که بعد از شمارش آرا و انتخاب افرادی اصلح، نجیب، سالم، عالم و متدین شاهد جوی آرام و لذت بخش در میانه باشیم.

در این جلسه آیین نامه اجرایی تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر قرائت شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز