خبرگزاری کار ایران

آذربایجان شرقی امسال متعهد به ایجاد 71 هزار شغل جدید شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۴۰

علاوه بر این میزان اشتغال‌زایی جدید، باید فرصت‌های ایجاد شده قبلی نیز در استان حفظ شود.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بر اساس تصویب شورای عالی اشتغال این استان متعهد به ایجاد 71 هزار شغل جدید در سال 92 شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، یونس فاتح تصریح کرد: علاوه بر این میزان اشتغالزایی جدید، باید فرصت های ایجاد شده قبلی نیز در استان حفظ شود.

وی افزود: سال گذشته 11 هزار و 724 طرح مشاغل خانگی به ارزش 490 میلیارد ریال به بانک های عامل در استان معرفی شده که از این تعداد شش هزار و 610 طرح با مبلغ 240 میلیارد ریال موفق به دریافت تسهیلات مورد نظر شده اند.
فاتح گفت: تاکنون یکهزار و 63 طرح به ارزش 34 هزار میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات از محل تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی به بانک های عامل معرفی شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت 127 طرح به ارزش 788 میلیون دلار به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات ارزی به صندوق توسعه ملی معرفی شده اند.

فاتح با اشاره به تعهدات اشتغالزایی استان در سال گذشته گفت: در سال 91 آذربایجان شرقی متعهد به ایجاد 121 هزار فرصت شغلی بود که خوشبختانه توانستیم این میزان تعهد را با کمک دستگاه های اجرایی محقق کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز