خبرگزاری کار ایران

416 نفر از ثبت نام کنندگان شورای اسلامی شهرتبریز تأیید صلاحیت شدند

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۴۴

تاکنون 59 نفر از ثبت نام کنندگان شورای اسلامی شهرتبریز رد صلاحیت شده اند.

ایلنا: فرماندار تبریزگفت: 416 نفر از ثبت نام کنندگان شورای اسلامی شهرتبریز از بین 488 نفر تأیید صلاحیت شده اند.

به گزارش ایلنا از تبریز، محمود چمنی در نشست اعضای هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: تاکنون 59 نفر از ثبت نام کنندگان رد صلاحیت شده اند که آخرین آمار از تعداد و لیست ثبت نام کنندگان 12 خردادماه از طریق سایت فرمانداری شهرستان تبریز اعلام خواهد شد.

وی با اعلام ثبت نام یک هزار و 11 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریز، سردرود، باسمنج، خسروشاه و روستاهای بخش مرکزی و خسروشاه، خاطرنشان ساخت: 21 نفر از این تعداد، انصراف داده و 96 نفر رد صلاحیت شده اند.
چمنی ادامه داد: 545 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای تبریز، سردرود، باسمنج و خسروشاه ثبت نام کرده اند که 467 نفر از این تعداد از طرف هیأت اجرایی انتخابات شهرستان تبریز، تأیید صلاحیت شده و 64 نفر رد صلاحیت شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرهای خسروشاه و باسمنج 5 نفر اعضای اصلی و 4 نفر عضو علی البدل، در سردرود 7 نفر عضو اصلی و 4 نفر علی البدل و در شهر تبریز 21 نفر عضو اصلی و 8 نفر عضو علی البدل خواهد بود که اولین وظیفه شورا پس از آغاز به کار، انتخاب شهردار در شهرها و انتخاب دهیار در روستاها خواهد بود.

فرماندار تبریز در پایان تصریح کرد: مردم هرجا که احساس تکلیف نموده اند دست به خلق حماسه زده اند و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و مقاومت در برابر استکبار جهانی به دست مردم و با حضور مردم در صحنه های مختلف بوده و امسال نیز با حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رأی حماسه عظیم سیاسی در کشور خلق خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز