خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجانشرقی در دیدار با نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری:

ارتقاء تور دوچرخه سواری بین المللی ایران به سطح نیمه حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۶۳

خواست ستاد تشکیلاتی و ستاد اجرایی و مردم غیور آذربایجان، ارتقاء تور آذربایجان از آماتوری به نیمه حرفه‌ای است و برای این خواست، تمام تلاش و توان را به کار می‌گیریم و پتانسیل و توانایی آن را داریم.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت:ارتقاء تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) به سطح نیمه حرفه ای را دنبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، احمد علیرضا بیگی در دیدار با نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری تصریح کرد: خواست ستاد تشکیلاتی و ستاد اجرایی و مردم غیور آذربایجان ارتقاء تور آذربایجان به از آماتوری به نیمه حرفه ای است و برای این خواست تمام تلاش و توان را به کار می‌گیریم و پتانسیل و توانایی آن را داریم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور 13 تیم خارجی در تور دوچرخه سواری بین المللی ایران، نشان دهنده باطل بودن تبلیغات دشمنان علیه ایران است.

وی تصریح کرد: مقیاس و ابعاد برگزاری مسابقات بین المللی، بسیار وسیع بوده و شور و شعف خاصی در جامعه ایجاد می‌کند.

علیرضابیگی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان تبلیغات وسیعی را علیه نظام اسلامی به راه انداخته و سعی دارند ایران را نا امن جلوه دهند حضور 13 تیم خارجی در تور ایران، خط بطلانی بر تمام این تبلیغات قلمداد می شود.

وی گفت: باید تلاش کنیم به سلامت و در امنیت کامل، این رقابت ها را برگزار و در آستانه انتخابات، شور و شعف خاصی در جامعه تزریق کنیم.

بیگی با بیان اینکه تور بین المللی ایران فرصت بسیار مغتنمی است تا پیام جمهوری اسلامی را از طریق تیم های شرکت کننده خارجی به گوش جهانیان برساند تصریح کرد: تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) زمینه ساز بسیاری از موفقیت ها دوچرخه سواری در میادین بین المللی است.

استاندار آذربایجانشرقی افزود: امروز در حالی به پیشواز بیست و هشتمین دوره رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) می رویم که به لطف و فضل الهی شاهد اعتلاء، عزت و سربلندی ورزش و ورزشکاران ایرانی در عرصه های بین المللی هستیم.

رییس ستاد تشکیلاتی بیست و هشتمین دوره رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) خاطرنشان کرد: بی­تردید غرور و افتخار ملت سلحشور ایران از پیروزی ها و موفقیت های فرزندان کشور که در عرصه های معتبر ورزشی و با صیانت و حراست از اخلاق و روحیه اصیل پهلوانی بدست می آید، روز به روز افزون تر خواهد شد.

استاندار آذربایجانشرقی تصریح کرد: امروز خطه قهرمان¬پرور آذربایجان بار دیگر میزبان یک رقابت مهم بین المللی است و مسابقات دوچرخه سواری تور ایران (آذربایجان) طی 27 دوره گذشته، سال به سال بهتر برگزار شده و از جمله عرصه های مناسب، در جهت رشد این رشته ورزشی در کشور بوده و زمینه ساز بسیاری از موفقیت ها در میادین بین المللی است.

احمد علیرضا بیگی استاندار آذربایجانشرقی همچنین در خصوص همکاری فرمانداران و شهرهای مسیر رقابت دستورات لازم را صادر کرد.

در این دیدار جمال الدین محمود نماینده UCI و مسئول ستاد برگزاری تور لانکاوی مالزی از دکتر بیگی استاندار آذربایجانشرقی برای حضور در تور لانکاوی دعوت کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز