خبرگزاری کار ایران

جلسه مشترک شرکت گاز آذربایجان شرقی و سازمان نظام مهندسی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۷۶

هم راستایی فعالیت ها و تبعیت از دستورالعمل ها، آیین نامه ها و مقررات اجرایی زمینه ساز بهبود کم و کیف خدمات ارائه شده و افزایش رضاتمندی مردم خواهد بود.

ایلنا- تبریز: اولین جلسه مشترک شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی در سال جاری با هدف بهره گیری از ظرفیت‌های سازمان نظام مهندسی استان در خدمت رسانی بهینه به مشترکان گاز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به اینکه تمامی خدمات لازم به متقاضیان گاز طبیعی تا مرحله اشتراک پذیری از طریق سازمان نظام مهندسی انجام می‌پذیرد، گفت: هم راستایی فعالیت‌ها و تبعیت از دستورالعمل‌ها، آیین نامه‌ها و مقررات اجرایی زمینه ساز بهبود کم و کیف خدمات ارائه شده و افزایش رضاتمندی مردم خواهد بود.

ولی ا... دینی اظهار داشت: بهره گیری از شیوه های نوین و بهبود روش‌های جاری منجر به کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌های همشهریان عزیز و به تبع آن افزایش رضایت عمومی به عنوان مهم‌ترین هدف نهایی شرکت گاز استان خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود برگزاری جلسات مدون، آموزش و بازآموزی پیمانکاران فعال و تایید صلاحیت کاری، انطباق با استانداردها و دستورالعمل‌های موجود، بهبود و ارتقای فعالیت‌ها با توجه به پتانسیل‌های موجود، دقت و کنترل هر چه بیشتر در امر بازرسی، ارتقای همکاری‌های مشترک، ارزیابی پیمانکاران و رتبه بندی عملکرد شرکت‌ها از جمله موارد بررسی شده در جلسه مشترک مدیران و مسئولین شرکت گاز استان و نظام مهندسی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز