خبرگزاری کار ایران

40 هزار دعا به تبریز رسید

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۵۶

مهلت ارسال آثار تا 10 خرداد ماه میسر خواهد بود و كار بررسی و انتخاب در تیر ماه صورت خواهد گرفت./ اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری دستهای كوچك دعا به منظور انتخاب بهترین ادعیه از زبان كودكان 26 مرداد 92 در تبریز برگزار خواهد شد.

ایلنا: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: تاكنون 40 هزار دعا از سوی كودكان ایران اسلامی به دبیرخانه دست‌های كوچك دعا ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، حسن میلانی در گفتگو با خبرنگاران افزود: تنها یك ماه پس از انتشار فراخوان، رسیدن بیش از 40 هزار دعا به دبیرخانه نشان از اقبال عمومی این جشنواره در بین كودكان و نوجوانان دارد.

وی با بیان اینکه كار ثبت و ارزیابی اولیه بیش از 12 هزار دعا در دبیرخانه این جشنواره به پایان رسیده است، افزود: كودكان ایران اسلامی در صورت عدم امكان ارسال پستی می توانند خواسته های قلبی خود از حضرت پروردگار را از طریق پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری به آدرس www.artabriz.ir ارسال كنند.

رئیس حوزه هنری استان گفت: مهلت ارسال آثار تا 10 خرداد ماه میسر خواهد بود و كار بررسی و انتخاب در تیر ماه صورت خواهد گرفت.

میلانی با تأکید بر اینکه معنویت، نیاز بشر امروز بوده و خداجویی درمان درد دنیای مدرن است، افزود: در حوزه معنویت و بویژه نیایش می بایستی پیش از گذشته نیازسنجی و نیاز سازی شود و این امر باید در حوزه كودك و نوجوان جدی تر گرفته شود.

 اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری دستهای كوچك دعا به منظور انتخاب بهترین ادعیه از زبان كودكان 26 مرداد 92 در تبریز برگزار خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز